پایان نامه محیط زیست انجام مقاطع ارشد و دکتری ❤️0935/313/2500❤️
پایان نامه

 پایان نامه محیط زیست انجام مقاطع ارشد و دکتری ❤️0935/313/2500❤️

 پایان نامه محیط زیست انجام مقاطع ارشد و دکتری ❤️0935/313/2500❤️

 

 پایان نامه محیط زیست انجام مقاطع ارشد و دکتری ❤️0935/313/2500❤️

مهندسی محیط زیست در حال حاضر یکی از جنبه های هیجان انگیز مطالعات محیطی است. محیط زیست اغلب با برنامه های مهندسی عمران مرتبط است، چرا که بسیاری از مسائل زیست محیطی با مسائل مرتبط با مهندسین مدنی مرتبط هستند. طراحی یک راه حل نوآورانه برای مجموعه ای متنوع از مسائل مربوط به منابع زیست محیطی و پایدار با استفاده از اجزای محیطی، فیزیکی و بیولوژیکی  وشیمیایی است. این مجموعه رشته ها و گرایش های مختلفی را در بر می گیرد. گروه تحقیقاتی پایان نامه ارشد با به کارگیری اساتید مجرب، متعهد و متخصص خدمات مشاوره و آموزش پایان نامه محيط زيست را با بالاترین کیفیت ارائه می دهد.

پایان نامه محیط زیست – گرایش های رشته محیط زیست

رشته محیط زیست دارای گرایش های مختلفی می باشد که در ادامه به آنها اشاره می شود:

برنامه ريزي (Planning)

هدف اصلی این گرایش این است که نگرانی های محیط زیست را با خواسته ها و نیازهای انسانی ادغام نماید. این گرایش دانشجویان را برای مدیریت رشد جامعه و حفاظت از منابع طبیعی آموزش می دهد. این گرایش به مطالعه موضوعات حفاظت از محیط زیست، تعامل اجتماعی و محیط زیست می پردازد.

از کاربردهای این گرایش می توان به تسهیل کنندگان جامعه، متخصصان توسعه تعاونی، مربیان محیط زیست، برنامه ریزان منطقه ای، برنامه ریز شهر، مشاور سیاستگذاری های زیست محیطی، پژوهشگر و استاد دانشگاه اشاره کرد.

مديريت (management)

این گرایش، موضوعات مربوط به تجارت و محیط زیست را پوشش دهد. این گرایش به مطالعه موضوعات زیست محیطی و همچنین مدیریت، ارزیابی ریسک، قانون گذاری محیط زیست، سیاست، و امور مالی دولتی با رویکرد گسترده می پردازد.

از کاربردهای این گرایش می توان به تحلیلگر میدانی، تحليلگر محيط زيست، تکنیسین آزمایشگاه، متخصص بهزیستی، مدیریت زیست محیطی و مشاور ارزیابی اکوسیستم اشاره کرد.

آموزش محيط زيست (Environmental Education)

هدف از آموزش زیست محیطی درک این مساله است که چگونه انتخاب های شخصی و اجتماعی بر اکوسیستم ها و ساکنان زمین تاثیر می گذارد. شما می توانید به عنوان یک مربی محیط زیست در حوزه های مختلف از جمله پارک های ملی، ایالتی و محلی، سازمان های غیر انتفاعی، مراکز طبیعت، باغ وحش ها، برنامه های تفریحی محلی، برنامه های توسعه ی رهبری در فضای باز، برنامه های ماجراجویی در فضای باز، خدمات راهنمایی بیابان و اردوگاه های تابستانی کار کنید. شما می توانید به عنوان یک معلم در مدرسه خصوصی،  مترجم مدیریت منابع و یا مشاور برنامه درسی نیز فعالیت نمایید.

پایان نامه محیط زیست – درس های مربوط به رشته محیط زیست

محیط زیست و کشاورزی – بهسازی طبیعت و حفظ محیط زیست – بوم شناسی سیمای سرزمین -تاکسیدرمی – ماهی شناسی – آبزی پروری – جنگل شناسی عمومی – ترویج و آموزش منابع طبیعی – آبزیان – وم شناسی مهره داران – مبانی مدیریت حیات وحش – زیست شناسی و شناخت حیوانات شکاری – حقوق و مدیریت محیط یست – اکولوژی دریاها – فنون و مدیریت حیات وحش – آلودگی هوا – انسان و محیط زیست – مناطق حفاظت شده پارکهای ملی و جنگلی – پارکداری – طراحی و مهندسی پارکهای ملی و جنگلی – آلودگی آب و خاک – زیست شناسی حفاظت –ژئومورفولوژی – جاده سازی – طرح آزمایشات کشاورزی – فیزیولوژی جانوری – مدیریت مواد زائد و جامد – جنگلداری – بوم شناسی تالاب ها – مرتعداری – کارآفرینی عمومی-فضای سبز شهری – اکوتوریسم – دوزیستان و خزندگان ایران – پرنده شناسی – لیمنولوژی عمومی -جلسه بحث – پروژه.

نرم افزارهای رشته محیط زیست

نرم افزار ERDAS IMAGINE – نرم افزار PCI Geomatica – نرم افزار GIS.

خدمات گروه تحقیقاتی پایان نامه ارشد

  • مشاوره و آموزش رایگان پایان نامه نویسی و پروپوزال نویسی
  • مشاوره و آموزش رایگان رساله نویسی و پروپوزال نویسی
  • کارگاه آموزشی پروپوزال نویسی
  • کارگاه آموزشی پایان نامه نویسی
  • کارگاه آموزشی رساله دکتری
  • مشاوره و آموزش رایگان مقاله نویسی
  • چاپ کتاب
  • ترجمه مقالات به انگلیسی
  • مشاوره و آموزش مقاله نویسی ISI، ISC، Scopus، علمی پژوهشی و علمی تخصصی
  • مشاوره و آموزش چاپ مقالات ISI، ISC، Scopus، علمی پژوهشی و علمی تخصصی
  • مشاوره و آموزش رایگان تحلیل های آماری و نرم افزارهای آماری
  • مشاوره و آموزش رایگان الگوریتم های بهینه سازی و کدنویسی

گروه تحقیقاتی پایان نامه ارشد با بیش از یک دهه تجربه و با هدف متحول سازی در زمینه مشاوره و آموزش با همکاری تیم گسترده با تجربه و توانمند دارای آمادگی می باشد. هدف اصلی گروه تحقیقاتی ما کمک در راستای مشاوره و آموزش شخصی سازی شده است.موسسه پایان نامه ارشد با استادان مجرب و با تجربه با بهترین کیفیت و ارائه خدمات آماده انجام پایان نامه شما دانشجویان میباشد، شما میتوانید با شماره های زیر جهت انجام پایان نامه دکتری و ارشد و مشاوره تماس حاصل نمائید.

 

با تشکر از ایزی تز سامانه تخصصی پایان نامه دکتری

و مشاوره پایان نامه ارشد

09353132500

 

error: تلفن های تماس : 09353132500 و 09199631325 می باشد.