پایان نامه جامعه شناسی انجام مقاطع ارشد و دکتری❤️0935/313/2500❤️
پایان نامه

 پایان نامه جامعه شناسی انجام مقاطع ارشد و دکتری❤️0935/313/2500❤️

 پایان نامه جامعه شناسی انجام مقاطع ارشد و دکتری❤️0935/313/2500❤️

 

 پایان نامه جامعه شناسی انجام مقاطع ارشد و دکتری❤️0935/313/2500❤️

در بسیاری از رشته ها، ارتباطات به دلیل اهمیت علمی، اجتماعی و حرفه ای آن موضوع کلیدی برای نوآورانه ترین زمینه های پژوهشی و آموزشی است. بر این اساس، جامعه شناسی فرصتی برای تخصص در این حوزه تخصصی را ارائه می دهد. گروه تحقیقاتی پایان نامه ارشد با به کارگیری اساتید مجرب، متعهد و متخصص خدمات مشاوره و آموزش جامعه شناسی را با بالاترین کیفیت ارائه می دهد.

پایان نامه جامعه شناسی – گرایش های رشته جامعه شناسی

مجموعه جامعه شناسی دارای رشته های مختلفی می باشد که در ادامه به آنها اشاره می گردد:

مديريت رسانه (Media management)

این رشته به مطالعه شیوه های مدیریت تلویزیون و فیلم، انتشارات، روابط عمومی، ساختار صنعت موسیقی و رادیو و غیره می پردازد. کاربردهای این رشته را می توان در بازار یابی، تبلیغات، روابط عمومی، انتشارات و رسانه های جدید مشاهده نمود.

روزنامه نگاری (Journalism)

این رشته مهارت های لازم برای جمع آوری، نوشتن و ارائه اطلاعات در انواع مختلف رسانه ها – روزنامه ها و مجلات، تلویزیون، رادیو، آنلاین و رسانه های اجتماعی می پردازد. این رشته دانشجویان را با مهارت و بینش برای تحقیق و ارائه اطلاعات جاری به مخاطبان در رسانه های مختلف مجهز می سازد. آن ها یاد می گیرند تا از تکنیک های داستان سنتی برای ارتباط اخبار و اطلاعات از طریق چاپ، رادیو، تلویزیون، فیلم و رسانه های آنلاین استفاده کنند. از کاربردهای این رشته می توان به خبرنگاری، دستیار سردبیر، روزنامه نگار مجله، روزنامه نگار، ویرایستار، انتشار اشاره کرد.

تبليغ و ارتباطات فرهنگی (Advertising and cultural relations)

ارتباطات (Communications)

این رشته به موضوعات مرتبط با علوم ارتباطی می پردازد که شامل تاثیر رسانه های جمعی بر فرهنگ نیز می شود. این علم بر رفتار انسانی تمرکز می کند. از کاربردهای این رشته می توان به روزنامه نگاری، تحقیقات بازار، آموزش، منابع انسانی، تبلیغات و بسیاری از زمینه های دیگر اشاره کرد.

حج و زيارت (Hajj and pilgrimage)

مطالعات فرهنگي و رسانه (Cultural and media studies)

این رشته به مطالعه ارتباطات و رسانه های متقابل فرهنگی می پردازد و آموزش نظری، تحقیق و عملی در زمینه های ارتباطات بین المللی و بین فرهنگی و رسانه ها را ارائه می دهد. این تئوری و عمل روزنامه نگاری، روابط عمومی و تحلیل های نظری رسانه ها را با ترکیب می کند.

پایان نامه جامعه شناسی – درس های مربوط به رشته جامعه شناسی

درس های این رشته در طول تحصیل شامل موارد زیر می باشد:

دروس تخصصی علوم ارتباطات اجتماعی:

مبانی جامعه شناسی، مبانی جمعیت شناسی، مبانی روانشناسی، مبانی فلسفه، تاریخ و تفکر اجتماعی در اسلام، مبانی تاریخ اجتماعی ایران، آمار مقدماتی، آمار در علوم اجتماعی، زبان تخصصی، اصول علم اقتصاد، روانشناسی اجتماعی، اصول علم سیاست، کلیات حقوق، حقوق اساسی، روش تحقیق نظری، روش تحقیق عملی، نظریه های جامعه شناسی، اصول سازمان و مدیریت، سمینار مسائل سیاسی و استراتژی معاصر، اندیشه های سیاسی در قرن بیستم، مبانی ارتباطات جمعی، ارتباطات بین المللی، ارتباطات سیاسی،ارتباطات انسانی، روش هایی بررسی و تحلیل پیام های ارتباطی، ارتباطات تصویری، نظریه های ارتباطات اجتماعی، گرافیک و صفحه آرایی در مطبوعات، فتوژورنالیسم، تکنولوژی چاپ و نشر، تجزیه و تحلیل برنامه های رادیو و تلوزیون، افکار عمومی و وسایل ارتباط جمعی، ارتباطات در جهان سوم، حقوق ارتباط جمعی، شیوه نگارش فارسی در مطبوعات.

دروس تخصصی رشته روزنامه نگاری:

اصول روزنامه نگاری، روزنامه نگاری عملی، ویراستاری و مدیریت اخبار، روزنامه نگاری تخصصی، تاریخ روزنامه نگاری، نقد، تفسیر ومقاله در مطبوعات.

دروس تخصصی رشته روابط عمومی:

اصول و روابط عمومی، مدیریت و روابط عمومی، روابط عمومی عملی، تکنیک های روابط عمومی، اقنناع و تبلیغ، ارتباط با مطبوعات، ارتباطات شفاهی.

 

پایان نامه جامعه شناسی – نرم افزارهای رشته جامعه شناسی

یکی از نرم افزارهای مهم این رشته spss می باشد.

خدمات گروه تحقیقاتی برای پایان نامه جامعه شناسی

 

  • مشاوره و آموزش رایگان پایان نامه نویسی و پروپوزال نویسی
  • مشاوره و آموزش رایگان رساله نویسی و پروپوزال نویسی
  • کارگاه آموزشی پروپوزال نویسی
  • کارگاه آموزشی پایان نامه نویسی
  • کارگاه آموزشی رساله دکتری
  • مشاوره و آموزش رایگان مقاله نویسی
  • چاپ کتاب
  • ترجمه مقالات به انگلیسی
  • مشاوره و آموزش مقاله نویسی ISI، ISC، Scopus، علمی پژوهشی و علمی تخصصی
  • مشاوره و آموزش چاپ مقالات ISI، ISC، Scopus، علمی پژوهشی و علمی تخصصی
  • مشاوره و آموزش رایگان تحلیل های آماری و نرم افزارهای آماری
  • مشاوره و آموزش رایگان الگوریتم های بهینه سازی و کدنویسی

گروه تحقیقاتی پایان نامه ارشد با بیش از یک دهه تجربه و با هدف متحول سازی در زمینه مشاوره و آموزش با همکاری تیم گسترده با تجربه و توانمند دارای آمادگی می باشد. هدف اصلی گروه تحقیقاتی کمک در راستای مشاوره و آموزش شخصی سازی شده است.موسسه پایان نامه ارشد با استادان مجرب و با تجربه با بهترین کیفیت و ارائه خدمات آماده انجام پایان نامه شما دانشجویان میباشد، شما میتوانید با شماره های زیر جهت انجام پایان نامه دکتری و ارشد و مشاوره تماس حاصل نمائید.

 

با تشکر از ایزی تز سامانه تخصصی پایان نامه دکتری

و مشاوره پایان نامه ارشد

09353132500
 پایان نامه علوم تربیتی انجام مقاطع ارشد و دکتری❤️0935/313/2500❤️
پایان نامه

 پایان نامه علوم تربیتی انجام مقاطع ارشد و دکتری❤️0935/313/2500❤️

 پایان نامه علوم تربیتی انجام مقاطع ارشد و دکتری❤️0935/313/2500❤️

 

 پایان نامه علوم تربیتی انجام مقاطع ارشد و دکتری❤️0935/313/2500❤️

این رشته به طور دقیق مربوط به آموزش و پرورش است و فرآیند آموزش است. این رشته به عنوان مطالعه بهبود روند آموزش در نظر گرفته شده است و شامل بررسی و تحقیق روش های مختلف تدریس و نحوه استفاده از گروه های دانش آموزان این روش ها و همچنین روند بهبود روش های آموزشی است. علوم تربیتی به آموزش معلمان و سایر کارشناسان برای موقعیت هایی که نیاز به تخصص در آموزش، تحصیل، یادگیری، رهبری، مسائل اجتماعی و علوم آموزشی داردن، می پردازد. این مطالعات همچنین شما را با آمادگی برای حفظ و توسعه مهارت های حرفه ای خود و یا تحصیلات تکمیلی تحصیلی فراهم می کند. این مجموعه شامل گرایش ها و رشته های مختلفی است. گروه تحقیقاتی پایان نامه ارشد با به کارگیری اساتید مجرب، متعهد و متخصص خدمات مشاوره و آموزش پایان نامه علوم تربیتی را با بالاترین کیفیت ارائه می دهد.

این رشته دارای گرایش های مختلفی می باشد که در ادامه به آنها اشاره می شود.

  • آموزش و پرورش تطبيقی (Comparative education)
  • آموزش و پرورش ابتدايی (Elementary education)
  • آموزش و پرورش پيش دبستانی (Preschool education)

پایان نامه علوم تربیتی – برنامه ريزی درسی (Educational Planning)

این رشته نحوه تحصیل و برنامه ریزی های مربوط به آن را در برد می گیرد.و این رشته به مطالعه چگونگی پیاده سازی سیاست ها در یک سیستم آموزشی می پردازد. این رشته، موضوعاتی همچون روندها یا سیاست هایی که بر آموزش و پرورش تأثیر می گذارند را در بر می گیرد.

از کابردهای این رشته می توان به همکاری با سازمان های دولتی یا مؤسسات برای ایجاد استانداردهای آموزشی اشاره کرد. علاوه بر این پژوهش در مورد سیاست های آموزشی، و کمک به اجرای برنامه ها از کاربردهای دیگر این رشته است.

پایان نامه علوم تربیتی – تاريخ و فلسفه آموزش و پرورش (History and Philosophy of Education)

این رشته، ریشه های تاریخی و فلسفی سیاست ها و شیوه های آموزشی، نهادها، جنبش ها را در بر می گیرد و درکی درباره پیشرفت های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فلسفی و فرهنگی که آنها را شکل داده اند را ارائه می دهد.

از کاربردهای های این رشته می توان به  تحلیلگر سیستم های آموزشی، امور فرهنگی، نویسنده فنی، منتقد و روابط عمومی اشاره کرد.

تعليم و تربيت اسلامی (Islamic education)

مديريت آموزشی (Education Management)

مدیریت آموزشی دانشجویان را برای نقش رهبری در حوزه های حرفه ای مختلف آماده می کند. دانش آموزان دوره های آموزشی، مدیریت سازمان ها و ایجاد راه حل هایی برای مسائل مربوط به آموزش را فرا می گیرند. این رشته دانشجویان را برای رهبری در بسیاری از موسسات دانشگاهی آماده می کند، وظایفی نظیر نظارت بر پرسنل و توسعه برنامه های درسی را فراهم می نماید. فارغ التحصیلان این رشته می توانند برای موقعیت های رهبری در مدارس، سازمان های دولتی و سایر سازمان های مرتبط فعالیت کنند. از کاربردهای این رشته می توان به مدیریت، متخصصان آموزشی و سرپرستان اشاره کرد.

آموزش و بهسازی منابع انسانی (Training and human resource development)

این رشته به مدیریت منابع انسانی و آموزش در زمینه سازمان ها در سطح ملی و بین المللی می پردازد. شما به مطالعه توسعه سازمانی با موضوعات مرتبط به منابع انسانی مانند استخدام، ارزیابی عملکرد، کار گروهی و انگیزه می پردازید. دانشجویان این رشته می توانند در صنایع مختلف از جمله رستوران، کسب و کار عمومی، بهداشت و درمان و صنایع خرده فروشی به کار مشغول شوند.

آموزش بزرگسالان (Adult Education)

این رشته بر آموزش هایی تمرکز دارد که برای تدریس به دانشجویان بالغ که به دنبال پیشرفت دانش عمومی خود، کسب مدارک و یا تغییر شغل یا پیشرفت حرفه ای هستند، طراحی شده اند. پیدا کردن کار به عنوان هماهنگ کننده آموزش، مربیان، مربیان بهداشت، و سواد بزرگسالان از کاربردهای این رشته است.

تحقيقات آموزشی (Educational research)

این رشته مناسب کسانی است به تحقیق آموزش و پرورش، تحقیق و ارزیابی آموزشی، و تحقیقات آموزشی و تجزیه و تحلیل سیاستگذاری ها علاقه دارند، مناسب است. این برنامه های تحصیلی دانشجویان را به عنوان تحلیلگران، محققان و مدیران آموزش آماده می کند. از جمله کاربردهای این رشته می توان به تحلیلگر داده، مشاور ارزیابی و هماهنگ کننده پژوهشی اشاره کرد.

تكنولوژی آموزشی (Educational technology)

این رشته به مطالعه روش هایی می پردازد که در آن تکنولوژی های نوین و محیط های یادگیری فیزیکی، مجازی و ترکیبی در حال افزایش بر جامعه تاثیر می گذارد است. از جمله کاربردهای این رشته را می توان در تدریس، متخصص رسانه و پشتیبانی و توسعه دانشكده مشاهده نمود

مديريت و برنامه ريزی آموزش عالی (Management and Planning of Higher Education)

پایان نامه علوم تربیتی – درس های مربوط به رشته علوم تربیتی

دروس مشترک در گرایش های مختلف علوم تربیتی:

تاریخ آموزش و پرورش در اسلام و ایران، فلسفه آموزش و پرورش، اصول و مبانی آموزش و پرورش، آموزش و پرورش تطبیقی، آموزش و پرورش ابتدایی راهنمایی و متوسطه، اخلاق اسلامی، روش ها و فنون تدریس، رانشناسی عمومی، روانشناسی تربیتی، روانشناسی رشد کودکی و نوجوانی، جامعه شناسی عمومی، جامعه شناسی آموزش و پرورش، اقتصاد آموزش و پرورش، مقدمات مدیریت آموزشی، مقدمات برنامه ریزی آموزشی و درسی، آموزش و پرورش کودکان استثنائی، مقدمات مشاوره و راهنمایی، مقدمات تکنولوژی آموزشی آشنایی با کتابخانه و اصول کتابداری، روش های آماری در علوم تربیتی، سنجش و اندازه گیری در علوم تربیتی، مقدمات روش تحقیق در علوم تربیتی.

دروس تخصصی گرایش تکنولوژی آموزشی:

سمینار در برنامه ریزی درسی و آموزشی، مبانی ارتباط انسانی، اصول طراحی پیام های آموزشی، اصول عکاسی، تولید وبرنامه های تلویزیونی، انتخاب، بهره برداری و ارزیابی مواد و وسایل آموزشی، تولید مواد آموزشی.

دروس تخصصی گرایش مدیریت و برنامه آموزشی:

اصول مدیریت آموزشی، روانشناسی اجتماعی در تعلیم و تربیت، سازمان و قوانین آموزش و پرورش ایران، اصول برنامه ریزی آموزشی، مبانی و امور مالی و تنظیم بودجه در آموزش و پروش، اصول برنامه ریزی درسی، کاربرد مقدمات کامپیوتر در مدیریت آموزشی، اصول حسابداری، روابط انسانی در سازمان های آموزشی، نظارت و راهنمایی تعلیماتی، راهنمایی تحصیلی و شغلی، مسائل نوجوانان و جوانان،آموزش بزرگسالان، برنامه ریزی آموزش ضمن خدمت، مدیریت اسلامی، پروژه تحقیقاتی، کار عملی مدیریت در آموزشگاه، کار عملی در سازمان ها، متون زبان خارجه، متون زبان خارجه در مدیریت آموزشی.

دروس تخصصی گرایش آموزش و پرورش دبستانی و پیش دبستانی:

آموزش و پرورش پیش دبستانی و دبستانی، بهداشت و تغذیه مادر و کودک، اصول بهداشت و کمک های اولیه، تفاوت های فردی کودکان، روانشناسی بازی، مدیریت مراکز پیش دبستانی ودبستانی،آشنایی با مفاهیم و روش تدریس ریاضیات، آموزش هنر، تهیه و کاربرد وسایل آموزشی، کاردستی و مهارت های فنی، مشاهده زبان آموزی، قصه گویی و نمایش خلاق، کارو آشنایی با طبیعت و زندگی اجتماعی، حرکت ورزشی و سرودهای خاص کودکان، مشاوره کودک، روانشناسی آموزش خواندن، ادبیات کودکان، آشنایی با فعالیت های تربیتی- اجتماعی، روش تدریس علوم تجربی و اجتماعی، تربیت بدنی،کارورزی دبستان.

دروس تخصصی گرایش آموزش و پرورش کودکان استثنایی:

فیزیولوژی، روانشناسی عقب ماندگی ذهنی، آموزش و پرورش عقب ماندگان ذهنی، اختلالات رفتاری- عاطفی، اختلالات گویایی، گفتار درمانی، روش های تغییر رفتار، آزمون های تشخیص عقب ماندگی های ذهنی، بهداشت و کمک های اولیه، روش های مشاوره و مصاحبه، بازی و حرکت درمانی، تهیه مواد  وسایل آموزشی، روش تدریس علوم تجربی و اجتماعی، روش تدریس ریاضی، روش تدریس زبان فارسی، کارورزی در روش های تدریس، روشهای بازپروری حسی- حرکتی، روش های بازپروری حرفه ای، روش های اجتماعی،کارورزی در روش های بازپروری.

پایان نامه علوم تربیتی  – نرم افزارهای رشته علوم تربیتی

یکی از نرم افزارهای مهم و کاربردی در این رشته SPSS میباشد.

خدمات گروه تحقیقاتی برای پایان نامه علوم تربیتی

  • مشاوره و آموزش رایگان پایان نامه نویسی و پروپوزال نویسی
  • مشاوره و آموزش رایگان رساله نویسی و پروپوزال نویسی
  • کارگاه آموزشی پروپوزال نویسی
  • کارگاه آموزشی پایان نامه نویسی
  • کارگاه آموزشی رساله دکتری
  • مشاوره و آموزش رایگان مقاله نویسی
  • چاپ کتاب
  • ترجمه مقالات به انگلیسی
  • مشاوره و آموزش مقاله نویسی ISI، ISC، Scopus، علمی پژوهشی و علمی تخصصی
  • مشاوره و آموزش چاپ مقالات ISI، ISC، Scopus، علمی پژوهشی و علمی تخصصی
  • مشاوره و آموزش رایگان تحلیل های آماری و نرم افزارهای آماری
  • مشاوره و آموزش رایگان الگوریتم های بهینه سازی و کدنویسی

گروه تحقیقاتی پایان نامه ارشد با بیش از یک دهه تجربه و با هدف متحول سازی در زمینه مشاوره و آموزش با همکاری تیم گسترده با تجربه و توانمند دارای آمادگی می باشد. هدف اصلی گروه تحقیقاتی کمک در راستای مشاوره و آموزش شخصی سازی شده است.موسسه پایان نامه ارشد با استادان مجرب و با تجربه با بهترین کیفیت و ارائه خدمات آماده انجام پایان نامه شما دانشجویان میباشد، شما میتوانید با شماره های زیر جهت انجام پایان نامه دکتری و ارشد و مشاوره تماس حاصل نمائید.

 

با تشکر از ایزی تز سامانه تخصصی پایان نامه دکتری

و مشاوره پایان نامه ارشد

09353132500
 پایان نامه تربیت بدنی انجام مقاطع ارشد و دکتری ❤️0935/313/2500❤️
پایان نامه

 پایان نامه تربیت بدنی انجام مقاطع ارشد و دکتری ❤️0935/313/2500❤️

 پایان نامه تربیت بدنی انجام مقاطع ارشد و دکتری ❤️0935/313/2500❤️

 

 پایان نامه تربیت بدنی انجام مقاطع ارشد و دکتری ❤️0935/313/2500❤️

در پایان نامه تربیت بدنی و علوم ورزشی یکی از شاخه های علوم انسانی است که از جهات مختلف با علوم پایه پیوند یافته است. رشته تربيت بدني و علوم ورزشی دارای گرایش های مختلفی می باشد که نشان از توسعه ی این علم و وجود متخصصین در زمینه های مختلف آن است. اگر شما علاقه مند موضوعات مربوط به سلامت و تناسب اندام علاقمند هستید و از فعالیت بدنی مانند آموزش به دیگران برای زندگی سالمتر لذت می برید، این مجموعه می تواند به شما کمک کند. در ادامه به معرفی هر یک از رشته ها و گرایش های مربوط به آنها می پردازیم.مشاوره و آموزش پایان نامه تربيت بدني و علوم ورزشی،  پروپوزال تربيت بدني و علوم ورزشی و چاپ مقاله از جمله خدماتی است که گروه تحقیقاتی پایان نامه ارشد به دانشجویان گرامی ارائه خواهد داد.

پایان نامه تربیت بدنی – گرایش های رشته تربيت بدنی و علوم ورزشی

مديريت ورزشی (Sports management)

این رشته دانشجویان را با ابزارهایی برای اعمال مفاهیم اساسی مدیریت، بازاریابی، مالی و قانونی به سازمان های ورزشی تجهیز می کند. مدیریت ورزشی، زمینه ای است که بر ویژگی های تجاری ورزش تأکید. این رشته به مطالعه برنامه ریزی، سازماندهی، مدیریت و بودجه بخش های سازمان های ورزشی یا بخش های مربوطه می پردازد

مدیریت ورزشی در تقریبا تمام انواع سطوح ورزشی، از جمله تفریحی، سازمان های خصوصی، سازمان های اجتماعی، فعالیت های ورزشی دولتی، ورزش های آماتور، ورزش دانشگاه ها و ورزش های حرفه ای، اعمال می شود. از کاربردهای آن می توان به مدیر ورزشی، مدیر بازاریابی ورزشی، مدیر اطلاعات ورزشی، مدیر توسعه ورزشی، مدیر باشگاه تناسب اندام، معلم یا مربی ورزشی، فروشنده تجهیزات ورزشی، هماهنگ کننده امکانات ورزشی، مالک تیم های ورزشی، مدیر مراکز  تفریحی-ورزشی، سرپرست پارک و مدیر مسابقات را نام برد.

مديريت بازاريابي در ورزش (Marketing Management in Sport)

مديريت اماكن و تأسيسات ورزشی (sports facilities management)

مديريت اوقات فراغت ورزشهاي تفريحي (Recreational Sports Leisure Management)

مديريت راهبردي در سازمانهاي ورزشی (Strategic management in sports organizations)

مديريت رسانه هاي ورزشی (Sports Media Management)

مديريت رويدادهاي ورزشی (Sport event Management)

فيزيولوژي ورزشی (Sport Physiology)

این رشته از علم و تحقیق استفاده می کنند تا میزان بهبودی عملکرد ورزشکاران را بسنجند. فیزیولوژی ورزشی، پاسخ بدن به فعالیت های فیزیکی را بررسی می کند. این رشته به مطالعه شیوه زندگی و برنامه های اصلاح رفتاری برای پیشگیری و درمان بیماری های مزمن و جراحات حرفه ای در ورزش می پردازد.

از کاربردهای این رشته می توان به  مربی تیم های ورزشی، مربی بدن سازی، مدیر ورزشی،  ستاد كينزيولوژي يا فيزيولوژي ورزش، تست تجهیزات ورزشی و فیزیولوژی ورزش اشاره کرد.

فيزيولوژي فعاليت بدني و تندرستي (Physiology of physical activity and health)

فيزيولوژي ورزشی كاربردي (Applied Sport Physiology)

فيزيولوژي فعاليت ورزشی محض (Physiology of pure sports activity)

فيزيولوژي فعاليت ورزشی باليني (Physiology of Clinical Exercise)

تغذيه ورزش (Sport nutrition)

پایان نامه تربیت بدنی – بيومكانيك ورزشی (Sport bio-mechanics)

این رشته به دانشجویان کمک می کند تا درکی از ورزش، جنبه های توانبخشی ورزش و بیومکانیک، سینتیک و سینماتیک که اساس مطالعه ورزش است را به دست آورند. درک شما از اصول ورزش و بیومکانیک ورزشی و کاربرد آنها در تمرینات حرفه ای، قلب این رشته می باشد. همچنین این رشته به مطالعه سینماتیک و پویایی بدن انسان و عوامل موثر بر عملکرد صحیح و کارآمد جنبش های بدن در ورزش و زندگی روزمره می پردازد. این رشته، تکنیک ها و روش های مورد نیاز برای تجزیه و تحلیل کیفی مهارت های پیچیده را به دانشجویان معرفی خواهد کرد.

از کاربردهای این رشته می توان به آزمایشگاه تحلیلی گیت،  تحقیق و طراحی در شرکت های ورزشی، نیروی کار و تست انعطاف پذیری کار، طراحی رابط های انسان و ماشین و تحقیق و آزمایش ورزشکاران اشاره نمود.

رفتار حركتي (Motor behavior)

رفتار حرکتی یک برنامه در علوم ورزشی است که دانشجویان را برای وارد شدن به رشته های فیزیولوژی یا کار درمانی آماده می کند. این رشته به مطالعه زمینه های گسترده ای با تاکید ویژه بر فیزیولوژی و روان شناسی حرکتی انسان می پردازد.

رشد حركتي (Motor growth)

يادگيري و كنترل حركتي (Learning and motor control)

آموزش تربيت بدني (Physical education)

آسيب شناسي ورزشی و حركات اصلاحي (Sport pathology and corrective movements)

حركات اصلاحي (Corrective  movements)

امدادگر ورزشی (Sports Assistant)

تربيت بدني ويژه (Special physical education)

پایان نامه تربیت بدنی – درس های مربوط به رشته تربيت بدنی و علوم ورزشی

دروس اصلی:

اصول و فلسفه آموزش و پروش، مبانی برنامه ریزی آموزش متوسطه، روانشناسی کودکی و نوجوانی، روانشناسی تربیتی، اصول و فنون مشاوره و راهنمایی، سنجش و اندازه گیری، تولید و کاربرد مواد آموزشی، روش ها و فنون تدریس، مدیریت آموزشی.

دروس تخصصی:

اصول و مبانی تربیت بدنی، تاریخ تربیت بدنی، تغذیه و ورزش،آسیب شناسی ورزشی، رشد و تکامل حرکتی، فیزیولوژی ورزشی، یادگیری حرکتی، سنجش و اندازه گیری در تربیت بدنی، بهداشت و ورزش، تربیت بدنی در مدارس، مدیریت سازمان های ورزشی، مدیریت و طرز اجرای مسابقات، زبان اختصاصی، حرکت شناسی ورزشی، حرکات اصلاحی، تربیت بدنی و ورزش معلولین، مقدمات بیومکانیک ورزشی، مبانی روانی و اجتماعی، تربیت بدنی،آمادگی جسمانی، فوتبال، دومیدانی، ژیمناستیک، شنا، والیبال، بسکتبال، هندبال، تنیس روی میز، کشتی، بدمینتون.

پایان نامه تربیت بدنی – نرم افزارهای رشته تربيت بدنی و علوم ورزشی

نرم افزار حرکات اصلاحی،نرم افزار تحلیل حرکت،نرم افزار screen measuring،نرم افزار آموزشی حرکت شناسی و…

 

خدمات گروه تحقیقاتی پایان نامه تربیت بدنی

  • مشاوره و آموزش رایگان پایان نامه نویسی و پروپوزال نویسی
  • مشاوره و آموزش رایگان رساله نویسی و پروپوزال نویسی
  • کارگاه آموزشی پروپوزال نویسی
  • کارگاه آموزشی پایان نامه نویسی
  • کارگاه آموزشی رساله دکتری
  • مشاوره و آموزش رایگان مقاله نویسی
  • چاپ کتاب
  • ترجمه مقالات به انگلیسی
  • مشاوره و آموزش مقاله نویسی ISI، ISC، Scopus، علمی پژوهشی و علمی تخصصی
  • مشاوره و آموزش چاپ مقالات ISI، ISC، Scopus، علمی پژوهشی و علمی تخصصی
  • مشاوره و آموزش رایگان تحلیل های آماری و نرم افزارهای آماری
  • مشاوره و آموزش رایگان الگوریتم های بهینه سازی و کدنویسی

گروه تحقیقاتی پایان نامه ارشد با بیش از یک دهه تجربه و با هدف متحول سازی در زمینه مشاوره و آموزش با همکاری تیم گسترده با تجربه و توانمند دارای آمادگی می باشد. هدف اصلی گروه تحقیقاتی کمک در راستای مشاوره و آموزش شخصی سازی شده است.موسسه پایان نامه ارشد با استادان مجرب و با تجربه با بهترین کیفیت و ارائه خدمات آماده انجام پایان نامه شما دانشجویان میباشد، شما میتوانید با شماره های زیر جهت انجام پایان نامه دکتری و ارشد و مشاوره تماس حاصل نمائید.

 

با تشکر از ایزی تز سامانه تخصصی پایان نامه دکتری

و مشاوره پایان نامه ارشد

09353132500
 پایان نامه جغرافیا انجام مقاطع ارشد و دکتری ❤️0935/313/2500❤️
پایان نامه

 پایان نامه جغرافیا انجام مقاطع ارشد و دکتری ❤️0935/313/2500❤️

 پایان نامه جغرافیا انجام مقاطع ارشد و دکتری ❤️0935/313/2500❤️

 

 

 پایان نامه جغرافیا انجام مقاطع ارشد و دکتری ❤️0935/313/2500❤️

جغرافیا یک رشته متنوع است که هنرها و علوم اجتماعی و طبیعی، آموزش های گسترده ای را در بر می گیرد و به مسائل مطرح، از جمله تغییرات زیست محیطی، نابرابری های منطقه ای و جهانی و تحول اقتصاد و فرهنگ جهانی می پردازد. دانشجویان دیدگاه منسجمی از جهانی که به سرعت در حال تغییر و شیوهای که جامعه بر آن تأثیر می گذارد و تحت تاثیر آن قرار می گیرد را به دست می آورند. این مجموعه شامل گرایش ها و رشته های مختلفی است. گروه تحقیقاتی پایان نامه ارشد با به کارگیری اساتید مجرب، متعهد و متخصص خدمات مشاوره و آموزش پایان نامه جغرافیا – برنامه ریزی شهری را با بالاترین کیفیت ارائه می دهد.

مجموعه علوم جغرافيايی دارای رشته های مختلفی می باشد که در ادامه به آنها اشاره می شود:

پایان نامه جغرافیا -جغرافيا و برنامه ريزی شهری (Geography and Urban Planning)

این رشته دوره های برنامه ریزی شهری، دانش و مهارت هایی در حوزه های حاکمیت شهری، برنامه ریزی استراتژیک و توسعه سیاست، تاریخ و چارچوب نظری برنامه ریزی، امور شهری، پایداری اجتماعی و فرهنگی، تجزیه و تحلیل فضایی و برنامه ریزی حمل و نقل را در بر می گیرد.

پایان نامه جغرافیا -جغرافيا و برنامه ريزی روستايی (Geography and Rural Planning)

تمرکز این حوزه بر بررسی وضعیت روستایی است. در این راستا، زمینه های نظری و روش شناختی برای مقابله با مشکلات محیط روستایی فراهم می کند. این رشته مطالعاتی همچون بر برنامه ریزی روستایی؛ جغرافیای روستا؛ جغرافیا حمل و نقل؛ و روش ها و برنامه های کاربردی برنامه ریزی روستایی را در بر می گیرد.

برنامه ريزی آمايش سرزمين (Land-use Planning)

این رشته به بررسی و مطالعه برنامه ریزی و توسعه زمین، نوع، مقدار و محل توسعه در یک شهر، روستا یا منطقه می پردازد. از کاربردهای این رشته می توان به  توسعه زمین، برنامه ریزی شهر، طراحی شهری، برنامه ریزی منطقه ای و مدیریت توسعه جامعه اشاره کرد.

مخاطرات محيطی (Environmental hazards)

جغرافيای سياسی (Political geography)

این رشته در اصل ترکیبی از دو رشته جغرافیا و علوم سیاسی است. این رشته به مطالعه چگونگی نفوذ قدرت های بزرگ به سایر نقاط سیاره زمین می پردازد. تغییرات جهانی اخیر مانند تغییرات اقلیمی، بحران پناهندگان در اروپا و جنبش های جدایی طلب نیاز به درک بین رشته ای از مسائل اجتماعی و محیطی دارند. دوره علوم سیاسی و جغرافیا با هدف فراهم کردن دانشجویان از مجموعه بین رشته ای ابزار لازم برای درک و حل این چالش های رو به رشد را فراهم می کند.

جغرافيای نظامی (Military geography)

طبيعت گردی (Nature Tourism/Ecotourism)

دانشجویان اکوتوریسم جنبه های اصلی گردشگری را بررسی می کنند، مانند اهمیت فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی سفر، مهمان نوازی، اخلاق و تجارت. سپس، این رشته به مطالعه اکوتوریسم، از جمله توسعه پایدار، مسائل زیست محیطی، آموزش در فضای باز و طبیعت و کسب و کار زیست محیطی می پردازد. دانشجویان در مورد منابع طبیعی، تاریخ زیست محیطی، حفاظت و رشد و توسعه جامعه و همچنین جنبه های عملی اکوتوریسم، مانند برنامه ریزی سفر، آموزش بیابان و ایمنی، و مدیریت مالی و تجاری، آموزش هایی را فرا می گیرند. کاربردهای این رشته را می توان در رهبری گروه و راهنمای تور و آموزش اکوتوریسم مشاهده کرد

پایان نامه جغرافیا -جغرافيا و برنامه ريزی گردشگری  (Geography and Tourism Planning)

جغرافیا و برنامه ریزی گردشگری به بررسی تعاملات میان گردشگران، بازدید کنندگان و ساکنان در داخل و خارج از کشور می پردازد.

آب و هواشناسی (Meteorology)

دانشجویان این رشته به مطالعه جو می پردازند (گازهایی که زمین را احاطه کرده اند) و تمرکزشان  بر آب و هوا و نحوه پیش بینی آن است. محدوده این مطالعه شامل آب و هوا، فیزیک جو و شیمی است. آب و هواشناسی مطالعه جو زمین است و دانشجویان این رشته دانش جامعی درباره هواشناسی به دست می آورند و مطالعاتی درباره رشته هایی مانند اقیانوس شناسی، زمین شناسی، علوم فضایی، علم محیط زیست، علم آب و هوا و شیمی جو خواهند داشت. از کاربردهای این رشته می توان به پخش (گزارش آب و هوا)، پژوهش، تدریس، بخش خصوصی و دولتی، مدیریت برنامه های حمل و نقل هوایی و یا مهندسی محیط زیست اشاره نمود.

آب و هواشناسی كشاورزی (Agricultural meteorology)

آب و هواشناسی كاربردی (Applied Meteorology)

مخاطرات آب و هوايی (Climate hazards)

تغييرات آب و هوايی اقليمی (Climate change)

آب و هواشناسی سينوپتيك (Synoptic Meteorology)

 و آب و هواشناسی شهری (Urban Meteorology)

آب و هواشناسی ماهواره ای (Satellite Weather)

ژئومورفولوژی (Geo-morphology)

ژئومورفولوژی مطالعه خصوصیات توپوگرافی طبیعی است که فرآیندهای جهانی را شکل می دهند. این رشته بر فرآیندهای ژئومورفولوژیکی که اهمیت اجتماعی دارند، از جمله تأثیر شهرنشینی بر محیط فیزیکی و خطراتی مانند سیل، فرسایش ساحلی و افزایش سطح دریا تاکید دارد. کاربردهای این رشته را می توان رد سازمان های تحقیقاتی و نظارتی دولتی، شهرداری ها، سازمان های برنامه ریزی، بخشهای آبرسانی یا شرکت های مشاوره زیست محیطی مشاهده نمود.

برنامه ريزي محيطی (Environmental planning)

هيدروژئومورفولوژی در برنامه ريزی محيطی (Hydro-geomorphology in environmental planning)

درس های مربوط به رشته و پایان نامه جغرافیا  – برنامه ریزی شهری

دروس اصلی مشترک جغرافیا – برنامه ریزی شهری

جغرافياي جمعيت ايران – جغرافياي روستائي ايران – جغرافيای شهری ايران – جغرافياي اقتصادی ايران ۱: کشاورزي – جغرافيای اقتصادي ايران ۲: صنعت، حمل و نقل انرژي – اصول علم اقتصاد – نظريه هاي اقتصاد و اقتصاد توسعه – متون جغرافيای انساني به زبان خارجي ۱ و ۲ – نقشه ها و نمودارهاي موضوعي در جغرافيای انسانی – ويژگي های جغرافيايی انساني مناطق خشک ايران – جغرافيا و صنعت توريسم – ويژگی هاي جغرافيائی کشورهای توسعه يافته – ويژگی هاي جغرافيائی کشورهای اسلامی – ويژگي های جغرافيائی آسيای ميانه – جغرافياي تاريخي (با تاکيد بر ايران) – جغرافياي طبيعی در برنامه ريزي شهری و روستائی – کاربرد جغرافياي طبيعی در برنامه ريزي شهري و روستائي.

دروس اختصاصی گرايش جغرافيايی روستايی

اصول و روشهای برنامه ريزی روستائی- روابط متقابل شهر و روستا با تاکيد بر ايران – اقتصاد روستائی – برنامه ريزي روستائی در ايران – کارگاه برنامه ريزي روستائی – پايان نامه.

دروس اختصاصی گرايش جغرافياي شهری

اقتصاد شهری – شهرها و شهرک های جديد – روايط متقابل شهر و روستا با تاکيد بر ايران – اصول و روش های برنامه ريزی شهری – برنامه ريزی شهری در ايران – کارگاه برنامه ريزی شهری و منطقه ای – پايان نامه.

نرم افزارهای رشته و پایان نامه جغرافیا  – برنامه ریزی شهری

Atlas World – Orbit – PC Globe – Our earth – PCI Geomatica – Surfer – Google earth – World Atlas 3D – AutoCAD Map 3D – ER Mapper – Arc Hydro – Arc GIS – Seterra Geography – IDRISI ANDES – Compass – ايران پل نور – لیزرل – پاجک – پی ال اس – حسابرس روستا.

خدمات گروه تحقیقاتی پایان نامه جغرافیا

  • مشاوره و آموزش رایگان پایان نامه نویسی و پروپوزال نویسی
  • مشاوره و آموزش رایگان رساله نویسی و پروپوزال نویسی
  • کارگاه آموزشی پروپوزال نویسی
  • کارگاه آموزشی پایان نامه نویسی
  • کارگاه آموزشی رساله دکتری
  • مشاوره و آموزش رایگان مقاله نویسی
  • چاپ کتاب
  • ترجمه مقالات به انگلیسی
  • مشاوره و آموزش مقاله نویسی ISI، ISC، Scopus، علمی پژوهشی و علمی تخصصی
  • مشاوره و آموزش چاپ مقالات ISI، ISC، Scopus، علمی پژوهشی و علمی تخصصی
  • مشاوره و آموزش رایگان تحلیل های آماری و نرم افزارهای آماری
  • مشاوره و آموزش رایگان الگوریتم های بهینه سازی و کدنویسی

گروه تحقیقاتی پایان نامه ارشد با بیش از یک دهه تجربه و با هدف متحول سازی در زمینه مشاوره و آموزش با همکاری تیم گسترده با تجربه و توانمند دارای آمادگی می باشد. هدف اصلی گروه تحقیقاتی کمک در راستای مشاوره و آموزش شخصی سازی شده است. موسسه پایان نامه ارشد با استادان مجرب و با تجربه با بهترین کیفیت و ارائه خدمات آماده انجام پایان نامه شما دانشجویان میباشد، شما میتوانید با شماره های زیر جهت انجام پایان نامه دکتری و ارشد و مشاوره تماس حاصل نمائید.

 

با تشکر از ایزی تز سامانه تخصصی پایان نامه دکتری

و مشاوره پایان نامه ارشد

09353132500
error: تلفن های تماس : 09353132500 و 09199631325 می باشد.