پایان نامه روانشناسی انجام مقاطع ارشد و دکتری❤️0935/313/2500❤️
پایان نامه

پایان نامه روانشناسی انجام مقاطع ارشد و دکتری❤️0935/313/2500❤️

پایان نامه روانشناسی انجام مقاطع ارشد و دکتری❤️0935/313/2500❤️

 

پایان نامه روانشناسی انجام مقاطع ارشد و دکتری❤️0935/313/2500❤️

در پایان نامه روانشناسی – دانش آگاهی از رفتار انسانی و همچنین تحقیق، آمار و مهارت های نوشتاری را توسعه می دهد. این می تواند پایه ای برای بسیاری از حرفه ها را فراهم کند. همه رشته های آن نیازمند دکترا نیستند و همه آنها شامل درمان نمی شوند.

روانشناسی در بیشتر اوقات، مطالعه رفتار ذهنی و انسانی انسان هاست که فرصتی برای کشف سوالات بدون پاسخ درمورد مغز، مانند نحوه عملکرد آن در برابر استرس، نحوه یادگیری زبان، چگونگی یادآوری واقعیت ها یا اینکه چگونه بیماری روانی می تواند تاثیر بگذارد، ارائه می دهد. فرصتی برای کمک به پیشرفت های علمی در زمینه مغز، ارتقاء سلامتی و رفاه همه جانبه نسل های فعلی و آینده می باشند. این مجموعه شامل گرایش ها و رشته های مختلفی است. گروه تحقیقاتی پایان نامه ارشد با به کارگیری اساتید مجرب، متعهد و متخصص خدمات مشاوره و آموزش پایان نامه روانشناسی را با بالاترین کیفیت ارائه می دهد.

گرایش های رشته روانشناسی

رشته روانشناسی دارای گرایش های مختلفی می باشد که در ادامه به آنها اشاره می شود:

پایان نامه روانشناسی عمومی (psychology)

روانشناسی عمومی آشنایی با نظریه های اساسی، اصول، قوانین رفتار و روش های علمی مورد استفاده در پژوهش های روانشناختی است که شامل آموزش ارتباطات و تفکر انتقادی با روش شناسی علمی می باشد؛ مهارت هایی را فراهم می کند که برای بسیاری از حرفه های مختلف قابل اعمال است. کاربردهای روانشناسی عمومی را می توان در روانشناسی، روان درمانگری، مددكار اجتماعي، مشاوره، روانشناسي آموزشي، بازاريابي و بازاريابي رسانه ها، منابع انساني و ارتباطات، بازرگاني و مديريت مشاهده نمود.

پایان نامه روانشناسی بالينی (Clinical Psychology)

در روانشناسی بالینی ادغام علوم، تئوری و دانش بالینی به منظور درک، جلوگیری و تسکین اختلالات روانشناختی و عملکردی و ترویج رفاه ذهنی و توسعه فردی است. روانشناسی بالینی جزئی از رشته روانشناختی است که به سلامت ذهنی و عاطفی جمعیت انسانی مربوط می شود.

کارکنان حرفه ای که در این زمینه کار می کنند، با استفاده از مهارت های تحلیلی و ارتباطی دقیق به افراد کمک می کنند تا کیفیت زندگی را افزایش دهند و مسائل بغرنج را حل نمایند. روان شناسان بالینی قادر به ارزیابی، تشخیص و درمان انواع بیماری ها و اختلالات روانی می باشند. در درجه اول می توانند در سازمان های خدمات اجتماعی، بخش های خصوصی، کلینیک ها، بیمارستان ها، مراکز درمانی مواد مخدر و الکل، مدارس و یا آزمایشگاه های تحقیقاتی کار فعالیت نمایند. همچنین این رشته در مراکز توانبخشی و یا فیزیوتراپی برای کاهش درد عاطفی کاربرد دارد. به علاوه، برای کسانی که آسیب نخاعی، بیماری مغزی و یا بیماری های مزمن دارند، این رشته می تواند حمایت و مشاوره عاطفی را فراهم کند.

پایان نامه روانشناسی خانواده(Family Psychology)

سنجش و اندازه گيری (Psychological measurements and testing)

روان سنجی علم اندازه گیری توانایی های ذهنی و فرآیندهای فکر است که به شیوه ای منظم انجام می شود. به عبارت دیگر، این یک راه برای ایجاد تست هایی جهت تعیین هوشمندی، نوع شخصیت و غیره می باشد. روان سنجان ممکن است در تسهیلات تحقیقاتی، آزمایشگاه ها و دانشگاه ها، به تحقیق و خلق تست ها بپردازند. همچنین ممکن است در بیمارستان ها، کلینیک های بهداشت روان، دفاتر خدمات اجتماعی و روانشناسی خصوصی نیز استخدام شوند. سازمان ها و نهادها، همانند بسیاری از مدارس دولتی و خصوصی نیز به دنبال تخصص روان سنجان برای خلق و اجرای آزمون های صحیح و تعیین صلاحیت هستند. ارتش از تست های ایجاد شده توسط روان سنجان برای تست هوش و ثبات ذهنی کارکنان جدید استفاده می کند و امکانات عدلی کیفری نیز از آزمون های مشابه برای تحقیق در مورد وضعیت ذهنی جنایتکاران و زندانیان استفاده می نماید.

پایان نامه روانشناسی صنعتی و سازمانی (Industrial and organizational psychology)

تخصص روانشناسی صنعتی و سازمانی، مطالعه علمی رفتار انسان در سازمان ها و محل کار است. این تخصص بر مبانی اصول رفتار فردی، گروهی و سازمانی و استفاده از این دانش برای حل مشکلات در کار تمرکز دارد. کاربردهای روانشناسی صنعتی  و سازمانی در بخش منابع انسانی و استخدام کارمند شرکت ها و نهاد ها، به عنوان پژوهشگر، روانشناس مصرفی و روانشناس توسعه سازمانی است.

روانشناسی بالينی كودك و نوجوان (Clinical Child Psychology)

در روانشناسی کودک زیرمجموعه روانشناسی است که احساسات و رفتار کودکان را در مراحل مختلف رشد مطالعه می کند. مدرک روانشناسی کودک می تواند فرد را در هر دو روش کاربردی و پژوهشی آماده کند. این رشته بر مراحل رشدی کودکان از دوران کودکی تا نوجوانی (حدود ۰ تا ۱۲ سالگی) متمرکز است. تنظیم هیجانی، اضطراب جدایی، تنظیم ناهنجاری و رقابت همشیران، از جمله موضوعات تخصصی در این زمینه است.

روانشناسی اسلامی

 پایان نامه روانشناسی مثبت گرا (Positive Psychology)

در روانشناسی مثبت یک مطالعه علمی است که بر روی نقاط قوت و ویژگی هایی که به افراد امکان موفقیت می بخشد تمرکز دارد. در طول چند سال گذشته، زمینه روانشناسی مثبت در دانشگاه و همچنین در میان عموم مردم محبوبیت زیادی به دست آورده است. روانشناسی مثبت مطالعه علمی قدرت و فضائل انسانی است. این تلاش مستلزم حرکت به سوی دیدگاه متعادلانه در عملکرد انسان است که انگیزه ها، ظرفیت ها و پتانسیل های انسانی را در نظر می گیرد. از کاربردهای روانشناسی مثبتگرا می توان به استفاده آن در مربی زندگی، درمانگر تفریحی و سخنران انگیزشی اشاره کرد.

روانشناسی و آموزش كودكان استثنايی (special education/psychology)

این رشته ماهیت معلولیت در کودکان سنین مختلف و عوامل روانی که بر این دانش آموزان تاثیر می گذارد را توصیف می نماید. دانشجویان، استراتژی های موثر تدریس و شیوه های خلق تجربیات یادگیری برای این کودکان را فرا می گیرند. این رشته همچنین چگونگی تغییر برنامه های درس به سمت معلولیت خاص کودک را آموزش می دهد.

از کاربردهای این رشته می توان به تدریس برای دانش آموزان استثتائی در بسیاری از سطوح اشاره نمود. سایر مسیرهای شغلی ممکن است شامل متخصص مداخله گر و هماهنگ کننده آموزش تخصصی نیز اشاره نمود. این معلمان با دانش آموزانی که از اختلالات فیزیکی، روانی، عاطفی و یادگیری رنج می برند، کار می کنند. آنها درس ها و استراتژی های تدریس را تغییر می دهند و همچنین ارتباطات پایه و مهارت های زندگی مستقل را نیز آموزش می دهند.

روانشناسی تربيتی (Educational Psychology)

این رشته درباره چگونگی یادگیری دانش و چگونکی شکل دهی نتایج یادگیری توسط محیط می باشد. در این رشته عوامل شناختی، محیطی، اجتماعی و عاطفی که توانایی یادگیری دانش آموزان را تشکیل می دهند، مورد مطالعه قرار می گیرد. با درک این تأثیرات، می توان برای کودکان و بزرگسالان فرصت های بیشتری جهت یادگیری ایجاد کرد. کابردهای روانشناسی تربیتی شامل روانشناس آموزشی، پژوهشگر آموزشی، روانشناس مدرسه (ابتدایی، متوسطه و دبیرستان)، مشاور دانشگاه و استاد دانشگاه می باشد.

درس های مربوط به رشته روانشناسی

درس های این رشته در طول تحصیل عبارتند از:

دروس مشترک در گرایش های مختلف روانشناسی:

روانشناسی عمومی، علم النفس از دیدگاه دانشمندان اسلامی، آمار توصیفی فیزیولوژی عمومی، کلیات فلسفه، مبانی جامعه شناسی، روانشناسی احساس و ادراک، متون روانشناسی به زبان خارجی، آمار استنباطی، روش تحقیق در روانشناسی، روانشناسی فیزیولوژیک، روانشناسی تجربی، روانشناسی رشد، روانشناسی یادگیری، روانشناسی تربیتی، روانشناسی اجتماعی، روانسنجی، انگیزش و هیجان، شخصیت، آسیب شناسی روانی، بهداشت روانی، روانشناسی مرضی کودک، تاریخچه و مکاتب روانشناسی.

دروس تخصصی گرایش روانشناسی بالینی:

کاربرد مقدمات روشهای تشخیص بالینی، کاربرد مقدماتی روش های درمان، مصاحبه، سمینار مسائل روانشناسی بالینی در جهان و ایران، پژوهش های عملی در روانشناسی بالینی، روانشناسی پویایی گروه، کلیات روانپزشکی، بررسی مقدماتی نظریه های روان درمانی، روانشناسی مشاوره و راهنمایی، روانشناسی کودکان استثنایی.

دروس تخصصی گرایش روانشناسی عمومی:

طرح ها و پژوهش های آزمایشگاهی، مقدمات نور و بسیکولوژی، ارزشیابی شخصیت، روانشناسی مشاوره و راهنمایی، روانشناسی هوش و سنجش آن، تفکر و زبان، روانشناسی پویایی گروه، روانشناسی کودکان استثنایی، سمینار در مسائل رانشناسی عمومی، اختلالات یادگیری، روانشناسی جنایی، پژوهش های عملی در ورانشناسی عمومی.

دروس تخصصی گرایش روانشناسی استثنایی:

روانشناسی مشاوره و راهنمایی، نظریه ها و کاربرد آزمون های شناختی، روانشناسی کودکان تیز هوش و روش های آموزش آنان، روانشناسی کودکان عقب مانده و روش های آموزش آنها، اختلالات تکلم و گفتار درمانی، روانشناسی تدریس به کودکان ناشنوا، روانشناسی تدریس به کودکان نابینا، متون روانشناسی کودکان استثنایی به زبانهای خارجی، بهداشت روانی کودکان استثنایی و خانواده، زمینه پیشگیری از تولد کودکان عقب مانده، روانشناسی کودکان ناسازگار، روشهای تغییر و اصلاح رفتار کودکان، سمینار مسائل کودکان استثنایی در جهان و ایران، پژوهش های عملی در روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی.

نرم افزارهای رشته روانشناسی

یکی از نرم افزارهای پرکاربرد در این رشته نرم افزار spss می باشد.

خدمات گروه تحقیقاتی پایان نامه ارشد

  • مشاوره و آموزش رایگان پایان نامه نویسی و پروپوزال نویسی
  • مشاوره و آموزش رایگان رساله نویسی و پروپوزال نویسی
  • کارگاه آموزشی پروپوزال نویسی
  • کارگاه آموزشی پایان نامه نویسی
  • کارگاه آموزشی رساله دکتری
  • مشاوره و آموزش رایگان مقاله نویسی
  • چاپ کتاب
  • ترجمه مقالات به انگلیسی
  • مشاوره و آموزش مقاله نویسی ISI، ISC، Scopus، علمی پژوهشی و علمی تخصصی
  • مشاوره و آموزش چاپ مقالات ISI، ISC، Scopus، علمی پژوهشی و علمی تخصصی
  • مشاوره و آموزش رایگان تحلیل های آماری و نرم افزارهای آماری
  • مشاوره و آموزش رایگان الگوریتم های بهینه سازی و کدنویسی

گروه تحقیقاتی پایان نامه ارشد با بیش از یک دهه تجربه و با هدف متحول سازی در زمینه مشاوره و آموزش با همکاری تیم گسترده با تجربه و توانمند دارای آمادگی می باشد. هدف اصلی گروه تحقیقاتی کمک در راستای مشاوره و آموزش شخصی سازی شده است.موسسه پایان نامه ارشد با استادان مجرب و با تجربه با بهترین کیفیت و ارائه خدمات آماده انجام پایان نامه شما دانشجویان میباشد، شما میتوانید با شماره های زیر جهت انجام پایان نامه دکتری و ارشد و مشاوره تماس حاصل نمائید.

 

با تشکر از ایزی تز سامانه تخصصی پایان نامه دکتری

و مشاوره پایان نامه ارشد

09353132500
 پایان نامه حسابداری مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری❤️0935/313/2500❤️
پایان نامه

 پایان نامه حسابداری مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری❤️0935/313/2500❤️

 پایان نامه حسابداری مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری❤️0935/313/2500❤️

 

 پایان نامه حسابداری مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری❤️0935/313/2500❤️

حسابداری یکی از جامع ترین مقاطع کسب و کار است. حسابداران می توانند برای کسب و کارها، افراد و حتی دولت کار کنند.  حقوق و دستمزد و مالیات، حسابرسی و گزارش دهی، متخصصان حسابداری، اطلاعات مالی پیچیده و مدیریت مالی را در بر می گیرد. این مجموعه شامل گرایش ها و رشته های مختلفی است. گروه تحقیقاتی پایان نامه ارشد با به کارگیری اساتید مجرب، متعهد و متخصص خدمات مشاوره و آموزش پایان نامه حسابداری، حسابرسی و حسابداری مدیریت را با بالاترین کیفیت ارائه می دهد.

 پایان نامه حسابداری (Accounting)

حسابداری شامل جمع آوری، سازماندهی و ارائه اطلاعات مالی برای تصمیم گیری موثر می باشد. این برنامه دانشجویان را برای حسابداری، امور مالی شرکت ها و سیاست های تجاری تربیت می کند. حسابداری نقش مهمی در عملکرد درست هر سازمان ایفا می کند. در واقع، توسعه هر کسب و کاری تنها زمانی امکان پذیر است که تمام معاملات کسب و کار را با روشی صحیح ثبت و تجزیه و تحلیل نماییم. در موارد زیر از حسابداری استفاده می شود: ۱٫ اجتناب از محدودیت حفظ قدرت؛ ۲٫ رعایت مقررات قانونی؛ ۳٫ تعیین سود و زیان کسب و کار؛ ۴٫ تعیین وضعیت مالی کسب و کار؛ ۵٫ ارزیابی مالیات؛ ۶٫ آگاهی از بدهکاران و بستانکاران؛ ۷٫ تعیین قیمت فروش کسب و کار؛ ۸٫ شواهد در دادگاه؛ ۹٫ کمک در تصمیم گیری های مدیریتی؛ ۱۰٫ توسعه ملت؛

حسابرسی (Auditing)

حسابرسان به طور کامل آموزش می بینند تا زمینه های مورد نیاز برای بهبود، خطرات بالقوه و حوادث رفتارهای غیر اخلاقی را در زمینه تخصصی خود مشخص کنند. در میان طیف وسیعی از مسائلی که حسابرس بررسی می کند، می توان به سیاست های منابع انسانی، روش های عملیاتی، سیاست های کیفیت و ایمنی و، البته، ممیزی حسابداری اشاره نمود.

حسابداری مديريت (Management Accounting)

فرآیند تهیه گزارش های مدیریتی و حساب هایی که اطلاعات مالی و آماری دقیق و به موقع را که مدیران برای تصمیم گیری های روزمره و کوتاه مدت درخواست می کنند، ارائه می دهد. حسابداری مدیریت، ترکیبی از حسابداری، امور  مالی و مدیریت با مهارت ها و تکنیک های کسب و کار است تا شما بتوانید، ارزش واقعی به هر سازمان ببخشید. حسابداران مدیریت، واجد کار در سراسر کسب و کار ها هستند، نه فقط در امور مالی، بلکه در مشاوره به مدیران برای پیامدهای مالی صمیمات بزرگ، استراتژی کسب و کار و نظارت بر ریسک.

موارد استفاده حسابرسی مدیریت شامل این موارد است: ۱٫نگهداری سوابق که خود شامل نگهداری سوابق معاملات تجاری، اندازه گیری نتایج تغییرات مالی، طراحی اثرات مالی معاملات آینده، تهیه گزارش های داخلی در فرمت کاربر پسند. ۲٫ برنامه ریزی و کنترل که خود شامل: جمع آوری نقدینگی، کنترل سهام، کنترل هزینه ها، هماهنگی و نظارت بر استراتژی / عملکرد، نظارت بر ناخالصی ها. ۳٫تصمیم گیری که خود شامل استفاده از اطلاعات هزینه برای قیمت گذاری، سرمایه گذاری و بازاریابی، ارزیابی سودآوری بازار و محصول، ارزیابی تأثیر مالی استراتژی ها و برنامه ها می شود.

درس های مربوط به رشته و پایان نامه حسابداری

دروس پایه رشته حسابداری:

روانشناسی عمومی، جامعه شناسی، اصول علم اقتصاد، ریاضیات کاربردی، آمار کاربردی، مبانی کاربرد کامپیوتر، پژوهش و عملیات، مدیریت تولید، حقوق بازرگانی، پول و ارز بانکداری، مبانی سازمان مدیریت، توسعه اقتصادی، مالیه عمومی، روش تحقیق.

دروس اصلی و تخصصی رشته حسابداری:

اصول حسابداری، حسابداری میانه، حسابداری پیشرفته، حسابداری صنعتی، حسابرسی، حسابداری مالیاتی، اصول و تنظیم و کنترل بودجه، مدیرت مالی، مباحث جاری حسابداری، متون حسابداری.

نرم افزارهای رشته حسابداری

مهمترین نرم افزارهای رشته حسابداری عبارتند از: نرم افزار spss،نرم افزارeviews، و…

 

خدمات گروه تحقیقاتی پایان نامه ارشد

  • مشاوره و آموزش رایگان پایان نامه نویسی و پروپوزال نویسی
  • مشاوره و آموزش رایگان رساله نویسی و پروپوزال نویسی
  • کارگاه آموزشی پروپوزال نویسی
  • کارگاه آموزشی پایان نامه نویسی
  • کارگاه آموزشی رساله دکتری
  • مشاوره و آموزش رایگان مقاله نویسی
  • چاپ کتاب
  • ترجمه مقالات به انگلیسی
  • مشاوره و آموزش مقاله نویسی ISI، ISC، Scopus، علمی پژوهشی و علمی تخصصی
  • مشاوره و آموزش چاپ مقالات ISI، ISC، Scopus، علمی پژوهشی و علمی تخصصی
  • مشاوره و آموزش رایگان تحلیل های آماری و نرم افزارهای آماری
  • مشاوره و آموزش رایگان الگوریتم های بهینه سازی و کدنویسی

گروه تحقیقاتی پایان نامه ارشدبا بیش از یک دهه تجربه و با هدف متحول سازی در زمینه مشاوره و آموزش با همکاری تیم گسترده با تجربه و توانمند دارای آمادگی می باشد. هدف اصلی گروه تحقیقاتی کمک در راستای مشاوره و آموزش شخصی سازی شده است. موسسه پایان نامه ارشد با استادان مجرب و با تجربه با بهترین کیفیت و ارائه خدمات آماده انجام پایان نامه شما دانشجویان میباشد، شما میتوانید با شماره های زیر جهت انجام پایان نامه دکتری و ارشد و مشاوره تماس حاصل نمائید.

 

با تشکر از ایزی تز سامانه تخصصی پایان نامه دکتری

و مشاوره پایان نامه ارشد

09353132500
 پایان نامه مدیریت کارآفرینی انجام مقاطع ارشد و دکتری ❤️0935/313/2500❤️
مقاله

 پایان نامه مدیریت کارآفرینی انجام مقاطع ارشد و دکتری ❤️0935/313/2500❤️

 پایان نامه مدیریت کارآفرینی انجام مقاطع ارشد و دکتری ❤️0935/313/2500❤️

 

 پایان نامه مدیریت کارآفرینی انجام مقاطع ارشد و دکتری ❤️0935/313/2500❤️

در رشته های کسب و کار کوچک و کارآفرینی یک برنامه آموزشی مناسب برای افرادی است که مایل به شرکت در فعالیت های تجاری جدید یا کوچک هستند. همانند هر نوع کسب و کاری، این رشته شامل مطالعاتی همچون حسابداری، مدیریت و بازاریابی می شود، اما شما همچنین بیشتر به توسعه محصول یا خدمات، سرمایه گذاری راه اندازی، مسائل مربوط به خرید و توزیع و توسعه مشتری تمرکز می کنید.  کاربردهای آن را می توان در مدیران کسب و کار و مدیران خرده فروشی مشاهده نمود. گروه تحقیقاتی پایان نامه ارشد با به کارگیری اساتید مجرب، متعهد و متخصص خدمات مشاوره و آموش پایان نامه مدیریت کارآفرینی را با بالاترین کیفیت ارائه می دهد.

گرایش های مدیریت کارآفرینی

رشته مدیریت کارآفرینی دارای گرایش های مختلف می باشد که در ادامه به آنها اشاره می شود.

  • كسب و كار جدید (New business)
  • گردشگری (Tourism)
  • فناوری اطلاعات (Information Technology)
  • سازمانی (Organizational)
  • بین الملل  (International)
  • توسعه (Development)
  • كسب و كار الكترونیكی (E-business)

 

خدمات گروه تحقیقاتی پایان نامه ارشد

  • مشاوره و آموزش رایگان پایان نامه نویسی و پروپوزال نویسی
  • مشاوره و آموزش رایگان رساله نویسی و پروپوزال نویسی
  • کارگاه آموزشی پروپوزال نویسی
  • کارگاه آموزشی پایان نامه نویسی
  • کارگاه آموزشی رساله دکتری
  • مشاوره و آموزش رایگان مقاله نویسی
  • چاپ کتاب
  • ترجمه مقالات به انگلیسی
  • مشاوره و آموزش مقاله نویسی ISI، ISC، Scopus، علمی پژوهشی و علمی تخصصی
  • مشاوره و آموزش چاپ مقالات ISI، ISC، Scopus، علمی پژوهشی و علمی تخصصی
  • مشاوره و آموزش رایگان تحلیل های آماری و نرم افزارهای آماری
  • مشاوره و آموزش رایگان الگوریتم های بهینه سازی و کدنویسی

گروه تحقیقاتی پایان نامه ارشدبا بیش از یک دهه تجربه و با هدف متحول سازی در زمینه مشاوره و آموزش با همکاری تیم گسترده با تجربه و توانمند دارای آمادگی می باشد. هدف اصلی گروه تحقیقاتی  کمک در راستای مشاوره و آموزش شخصی سازی شده است.

موسسه پایان نامه ارشد با استادان مجرب و با تجربه با بهترین کیفیت و ارائه خدمات آماده انجام پایان نامه شما دانشجویان میباشد، شما میتوانید با شماره های زیر جهت انجام پایان نامه دکتری و ارشد و مشاوره تماس حاصل نمائید.

 

با تشکر از ایزی تز سامانه تخصصی پایان نامه دکتری

و مشاوره پایان نامه ارشد

09353132500
پایان نامه مدیریت تکنولوژی انجام مقاطع ارشد و دکتری ❤️0935/313/2500❤️
پایان نامه

پایان نامه مدیریت تکنولوژی انجام مقاطع ارشد و دکتری ❤️0935/313/2500❤️

پایان نامه مدیریت تکنولوژی انجام مقاطع ارشد و دکتری ❤️0935/313/2500❤️

 

پایان نامه مدیریت تکنولوژی انجام مقاطع ارشد و دکتری ❤️0935/313/2500❤️

دانشجویان را برای هدایت و مدیریت سازمان هایی با تکنولوژی های پرقدرت و یا ادامه تحصیلات خود در سطح تحصیلات تکمیلی آماده می کند. به مطالعه توسعه فن آوری، رهبری و مهارت های مدیریتی مورد نیاز سازمان های رقابتی جهانی می پردازد. از کاربردهای این رشته می توان به تحلیلگر پایگاه داده، مدیر فنی، تکنسین فیلد، تحلیلگر سیستم های کامپیوتری، مدیر سیستم های اطلاعاتی، متخصص پشتیبانی کامپیوتر، مهندسان نرم افزار کامپیوتر و برنامه نویسان کامپیوتر اشاره کرد. گروه تحقیقاتی پایان نامه ارشد با به کارگیری اساتید مجرب، متعهد و متخصص خدمات مشاوره و آموزش پایان نامه مدیریت تكنولوژی را با بالاترین کیفیت ارائه می دهد.

گرایش های مدیریت تکنولوژی

رشته مدیریت تکنولوژی دارای گرایش های مختلف می باشد که در ادامه به آنها اشاره می شود.

  • نوآوری تكنولوژی (Technology Innovation)
  • انتقال تكنولوژی (Technology transfer)
  • استراتژی های توسعه صنعتی (Industrial Development Strategies)
  • سیاست های تحقیق و توسعه (Research & Development policies)

 

خدمات گروه تحقیقاتی

  • مشاوره و آموزش رایگان پایان نامه نویسی و پروپوزال نویسی
  • مشاوره و آموزش رایگان رساله نویسی و پروپوزال نویسی
  • کارگاه آموزشی پروپوزال نویسی
  • کارگاه آموزشی پایان نامه نویسی
  • کارگاه آموزشی رساله دکتری
  • مشاوره و آموزش رایگان مقاله نویسی
  • چاپ کتاب
  • ترجمه مقالات به انگلیسی
  • مشاوره و آموزش مقاله نویسی ISI، ISC، Scopus، علمی پژوهشی و علمی تخصصی
  • مشاوره و آموزش چاپ مقالات ISI، ISC، Scopus، علمی پژوهشی و علمی تخصصی
  • مشاوره و آموزش رایگان تحلیل های آماری و نرم افزارهای آماری
  • مشاوره و آموزش رایگان الگوریتم های بهینه سازی و کدنویسی

گروه تحقیقاتی پایان نامه ارشدبا بیش از یک دهه تجربه و با هدف متحول سازی در زمینه مشاوره و آموزش با همکاری تیم گسترده با تجربه و توانمند دارای آمادگی می باشد. هدف اصلی گروه تحقیقاتی کمک در راستای مشاوره و آموزش شخصی سازی شده است.

موسسه پایان نامه ارشد با استادان مجرب و با تجربه با بهترین کیفیت و ارائه خدمات آماده انجام پایان نامه شما دانشجویان میباشد، شما میتوانید با شماره های زیر جهت انجام پایان نامه دکتری و ارشد و مشاوره تماس حاصل نمائید.

 

با تشکر از ایزی تز سامانه تخصصی پایان نامه دکتری

و مشاوره پایان نامه ارشد

09353132500
پایان نامه مدیریت صنعتی انجام مقاطع ارشد و دکتری❤️0935/313/2500❤️
پایان نامه

پایان نامه مدیریت صنعتی انجام مقاطع ارشد و دکتری❤️0935/313/2500❤️

پایان نامه مدیریت صنعتی انجام مقاطع ارشد و دکتری❤️0935/313/2500❤️

 

پایان نامه مدیریت صنعتی انجام مقاطع ارشد و دکتری❤️0935/313/2500❤️

این رشته بر مدیریت در زمینه هایی مانند حسابداری و عملیات تجاری تاکید دارد. دانشجویان شیوه های تولید را بررسی می کنند و یاد می گیرند و نظارت بر کارکنان را فرا می آموزند. مدیران صنعتی بر نیروی کار، مواد و تدارکات مکانیکی یا تکنولوژیکی فرآیند تولید نظارت می کنند و آن ها را مورد بررسی قرار می دهند. گروه تحقیقاتی پایان نامه ارشد با به کارگیری اساتید مجرب، متعهد و متخصص خدمات مشاوره و آموزش پایان نامه مدیریت صنعتی را با بالاترین کیفیت ارائه می دهد.

گرایش های مدیریت صنعتی

رشته مدیریت صنعتی دارای گرایش های مختلف می باشد که در ادامه به آنها اشاره می شود.

تحقیق در عملیات (Operations Research)

تولید و عملیات (Production and operations)

مدیریت عملكرد (Performance management)

مدیریت زنجیره تامین (Supply Chain Management)

در مدیریت زنجیره تامین موضوعاتی از قبیل عملیات تولید، خرید، حمل و نقل و توزیع فیزیکی را در بر می گیرد. هدف این رشته این است که دانشجویان را با زمینه ای جامع در هر یک از این حوزه ها آماده سازد. از کاربردهای آن می توان به نماینده خرید، مدیر عامل، تحلیلگر تدارکات، مدیر زنجیره تامین، مدیر تدارکات، مدیر خرید و تولید، مدیر برنامه ریزی، مدیر ذخیره سازی و توزیع اشاره نمود. گروه تحقیقاتی پایان نامه ارشد با به کارگیری اساتید مجرب، متعهد و متخصص خدمات  مشاوره و آموزش پایان نامه مدیریت زنجيره تامين را با بالاترین کیفیت ارائه می دهد.

مدیریت كیفیت و بهره وری (Quality and productivity management)

مدیریت پروژه (project management)

درس های مربوط به رشته و پایان نامه مدیریت صنعتی

مدیریت مالی، روانشناسی صنعتی، حسابداری صنعتی، بازاریابی و مدیریت بازار، کنترل کیفیت آماری، سیستم های خرید و انبار داری و توزیع، تحقیق در عملیات، کنترل پروژه، طرح ریزی و تعمیرات و نگهداری، کارسنجی و روش سنجی، مدیریت کارخانه، حفاظت صنعتی، بررسی اقتصادی طرح های صنعتی، روابط صنعتی، فنون و تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم، بازاریابی بین المللی، بهره وری و تجزیه و تحلیل آن در سازمان، پروژه.

خدمات گروه تحقیقاتی پایان نامه ارشد جهت پایان نامه مدیریت صنعتی

  • مشاوره و آموزش رایگان پایان نامه نویسی و پروپوزال نویسی
  • مشاوره و آموزش رایگان رساله نویسی و پروپوزال نویسی
  • کارگاه آموزشی پروپوزال نویسی
  • کارگاه آموزشی پایان نامه نویسی
  • کارگاه آموزشی رساله دکتری
  • مشاوره و آموزش رایگان مقاله نویسی
  • چاپ کتاب
  • ترجمه مقالات به انگلیسی
  • مشاوره و آموزش مقاله نویسی ISI، ISC، Scopus، علمی پژوهشی و علمی تخصصی
  • مشاوره و آموزش چاپ مقالات ISI، ISC، Scopus، علمی پژوهشی و علمی تخصصی
  • مشاوره و آموزش رایگان تحلیل های آماری و نرم افزارهای آماری
  • مشاوره و آموزش رایگان الگوریتم های بهینه سازی و کدنویسی

گروه تحقیقاتی پایان نامه ارشد با بیش از یک دهه تجربه و با هدف متحول سازی در زمینه مشاوره و آموزش با همکاری تیم گسترده با تجربه و توانمند دارای آمادگی می باشد. هدف اصلی گروه تحقیقاتی کمک در راستای مشاوره و آموزش شخصی سازی شده است.موسسه پایان نامه ارشد با استادان مجرب و با تجربه با بهترین کیفیت و ارائه خدمات آماده انجام پایان نامه شما دانشجویان میباشد، شما میتوانید با شماره های زیر جهت انجام پایان نامه دکتری و ارشد و مشاوره تماس حاصل نمائید.

 

با تشکر از ایزی تز سامانه تخصصی پایان نامه دکتری

و مشاوره پایان نامه ارشد

09353132500
  پایان نامه مدیریت دولتی انجام مقاطع ارشد و دکتری❤️0935/313/2500❤️
پایان نامه

  پایان نامه مدیریت دولتی انجام مقاطع ارشد و دکتری❤️0935/313/2500❤️

  پایان نامه مدیریت دولتی انجام مقاطع ارشد و دکتری❤️0935/313/2500❤️

 

  پایان نامه مدیریت دولتی انجام مقاطع ارشد و دکتری❤️0935/313/2500❤️

این رشته به تغییرات سریع فناوری و اجتماعی و اقتصادی جهت مدیریت می پردازد. به مطالعه تخصص حرفه ای، طیف وسیعی از مهارت های مدیریتی و سازمانی، و درک صحیح از نیازهای و اولویت های در حال تغییر در بخش ها و جوامع خود می پردازد. مسائل کلیدی در دولت را مورد بررسی قرار می دهد. هدف این رشته، افزایش سطح تجزیه و تحلیل در مدیریت دولتی و تجهیز دانشجویان به دانش و مهارت لازم برای مدیریت موثر در حوزه های دولتی است. گروه تحقیقاتی پایان نامه ارشد با به کارگیری اساتید مجرب، متعهد و متخصص خدمات مشاوره و آموزش پایان نامه مدیریت دولتی را با بالاترین کیفیت ارائه می دهد.

گرایش های مدیریت دولتی

رشته مدیریت دولتی دارای گرایش های مختلف می باشد که در ادامه به آنها اشاره می شود.

  • توسعه منابع انسانی (Human Resources Development)
  • طراحی سازمان های دولتی (Designing Government Organizations)
  • بودجه و مالی عمومی (General budget and finances)
  • خط مشی گذاری عمومی (Public policy)
  • مدیریت پیشرفت و توسعه شهری و روستایی(Urban and Rural Development and Management)
  • مدیریت تحول (Evolution management)
  • مدیریت رفتار سازمانی( Organizational Behavior Management)

درس های مربوط به رشته و پایان نامه مدیریت دولتی

روانشناسی سیاسی، جامعه شناسی سازمان ها، توسعه اقتصادی و برنامه ریزی، مدیریت تحول سازمانی، حسابداری دولتی، مالیه عمومی و تنظیم خط و مشی مالی، فراگرد تنظیم و کنترل بودجه، مدیریت سازمان های محلی و شهرداری ها، مبانی مدیریت دولتی، مدیریت تطبیقی، مدیریت توسعه، مدیریت تعاونی ها، تصمیم گیری و تعیین خط و مشی، سیر اندیشه های سیاسی و تحول نهادهای اداری، مباحث ویژه مدیریت دولتی، حقوق اداری، سازماندهی و اصلاح تشکیلات و روش ها، روابط کار در سازمان.

 

خدمات گروه تحقیقاتی پایان نامه ارشد

  • مشاوره و آموزش رایگان پایان نامه نویسی و پروپوزال نویسی
  • مشاوره و آموزش رایگان رساله نویسی و پروپوزال نویسی
  • کارگاه آموزشی پروپوزال نویسی
  • کارگاه آموزشی پایان نامه نویسی
  • کارگاه آموزشی رساله دکتری
  • مشاوره و آموزش رایگان مقاله نویسی
  • چاپ کتاب
  • ترجمه مقالات به انگلیسی
  • مشاوره و آموزش مقاله نویسی ISI، ISC، Scopus، علمی پژوهشی و علمی تخصصی
  • مشاوره و آموزش چاپ مقالات ISI، ISC، Scopus، علمی پژوهشی و علمی تخصصی
  • مشاوره و آموزش رایگان تحلیل های آماری و نرم افزارهای آماری
  • مشاوره و آموزش رایگان الگوریتم های بهینه سازی و کدنویسی

گروه تحقیقاتی پایان نامه ارشد با بیش از یک دهه تجربه و با هدف متحول سازی در زمینه مشاوره و آموزش با همکاری تیم گسترده با تجربه و توانمند دارای آمادگی می باشد. هدف اصلی گروه تحقیقاتی کمک در راستای مشاوره و آموزش شخصی سازی شده است.

موسسه پایان نامه ارشد با استادان مجرب و با تجربه با بهترین کیفیت و ارائه خدمات آماده انجام پایان نامه شما دانشجویان میباشد، شما میتوانید با شماره های زیر جهت انجام پایان نامه دکتری و ارشد و مشاوره تماس حاصل نمائید.

 

با تشکر از ایزی تز سامانه تخصصی پایان نامه دکتری

و مشاوره پایان نامه ارشد

09353132500
پایان نامه مدیریت بازرگانی انجام مقاطع ارشد و دکتری❤️0935/313/2500❤️
مقاله

پایان نامه مدیریت بازرگانی انجام مقاطع ارشد و دکتری❤️0935/313/2500❤️

پایان نامه مدیریت بازرگانی انجام مقاطع ارشد و دکتری❤️0935/313/2500❤️

 

پایان نامه مدیریت بازرگانی انجام مقاطع ارشد و دکتری❤️0935/313/2500❤️

هدف از این رشته، فراگیری تکنیک های موثر برای کنترل و سازماندهی تلاش ها در جهت دستیابی به اهداف است. در کسب و کار، مهارت های مدیریتی به عنوان هسته ای برای موفقیت و تداوم یک سازمان در نظر گرفته می شود. دوره های مدیریت بازرگانی به گونه ای طراحی شده تا دانشجویان را قادر سازد تا تولید و اقدامات انسانی را تسهیل نمایند که به نتایج مورد نظر سیستمی منتهی می شود. از پرکاربردترین زمینه ها در مدیریت بازرگانی می توان به نماینده فروش، کارکنان سهام، دستیار اداری، متخصص منابع انسانی، حسابداری و حسابرسی، مدیریت فروش، تحلیلگر مالی، تحلیلگر مدیریت اشاره نمود. گروه تحقیقاتی این مجموعه با به کارگیری اساتید مجرب، متعهد و متخصص خدمات مشاوره و آموزش پایان نامه مدیریت بازرگانی را با بالاترین کیفیت ارائه می دهد.

گرایش های مدیریت بازرگانی

رشته مدیریت بازرگانی دارای گرایش های مختلف می باشد که در ادامه به آنها اشاره می شود.

بازاریابی (Marketing)

بازاریابی فرآیند مدیریت است که از طریق آن کالا و خدمات از مفهوم به مشتری منتقل می شود. چه این ارتباط آنلاین باشد و چه آفلاین، بازاریابی بخشی جدایی ناپذیر از کسب و کار است. دانشجوی بازاریابی با عملکرد کارآمد فعالیت های بازاریابی و هماهنگی مؤثر آن با سایر عملیات شرکت مواجه می شوند. کاربردهای این رشته را می توان در مدیر اجرایی تبلیغات، برنامه ریز تبلیغاتی، مدیر هنرهای تجسمی، کارگردان خلاق، محقق بازار، بازاریابی اجرایی، خریدار رسانه، برنامه ریز رسانه، مدیر رسانه های اجتماعی و غیره را مشاهده نمود.

بازرگانی بین المللی

تجارت الكترونیكی

مدیریت استراتژیک

بازرگانی داخلی

كارآفرینی

درس های مربوط به رشته و پایان نامه مدیریت بازرگانی

مدیریت استراتژیک، حقوق بازرگانی، حسابرسی، مدیریت تولید، مدیریت مالی، توسعه اقتصادی و برنامه ریزی، روانشناسی کار، حسابداری صنعتی، بازاریابی و مدیریت بازار، تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم، سازمان های پولی و مالی بین المللی، بازرگانی بین المللی، بازاریابی بین المللی، پول و ارز و بانکداری، سیاست پولی و مالی، سیستم های خرید و انبارداری توزیع، حقوق بازرگانی بین الملل، تحقیقات بازاریابی، روابط صنعتی، سمینار در مسایل بازاریابی، بهره وری و تجزیه و تحلیل آن در سازمان.

 

خدمات گروه تحقیقاتی پایان نامه ارشد برای پایان نامه مدیریت بازرگانی

  • مشاوره و آموزش رایگان پایان نامه نویسی و پروپوزال نویسی
  • مشاوره و آموزش رایگان رساله نویسی و پروپوزال نویسی
  • کارگاه آموزشی پروپوزال نویسی
  • کارگاه آموزشی پایان نامه نویسی
  • کارگاه آموزشی رساله دکتری
  • مشاوره و آموزش رایگان مقاله نویسی
  • چاپ کتاب
  • ترجمه مقالات به انگلیسی
  • مشاوره و آموزش مقاله نویسی ISI، ISC، Scopus، علمی پژوهشی و علمی تخصصی
  • مشاوره و آموزش چاپ مقالات ISI، ISC، Scopus، علمی پژوهشی و علمی تخصصی
  • مشاوره و آموزش رایگان تحلیل های آماری و نرم افزارهای آماری
  • مشاوره و آموزش رایگان الگوریتم های بهینه سازی و کدنویسی

گروه تحقیقاتی پایان نامه ارشد با بیش از یک دهه تجربه و با هدف متحول سازی در زمینه مشاوره و آموزش با همکاری تیم گسترده با تجربه و توانمند دارای آمادگی می باشد. هدف اصلی گروه تحقیقاتی کمک در راستای مشاوره و آموزش شخصی سازی شده است. برای دریافت مشاوره رایگان همین الان با گروه تحقیقاتی پایان نامه ارشد به صورت تلفنی، ایمیلی و حضوری در ارتباط باشید.

موسسه پایان نامه ارشد با استادان مجرب و با تجربه با بهترین کیفیت و ارائه خدمات آماده انجام پایان نامه شما دانشجویان میباشد، شما میتوانید با شماره های زیر جهت انجام پایان نامه دکتری و ارشد و مشاوره تماس حاصل نمائید.

 

 

با تشکر از ایزی تز سامانه تخصصی پایان نامه دکتری

و مشاوره پایان نامه ارشد

09353132500

 

پایان نامه مديريت انجام مقاطع ارشد و دکتری❤️0919/963/1325❤️
پایان نامه

پایان نامه مديريت انجام مقاطع ارشد و دکتری❤️0935/313/2500❤️

پایان نامه مديريت انجام مقاطع ارشد و دکتری❤️0935/313/2500❤️

پایان نامه مديريت انجام مقاطع ارشد و دکتری❤️0935/313/2500❤️

در مدیریت، پایه و بنیاد های وسیعی از موضوعات مربوط به کسب و کار، مالی، اقتصادی و بازاریابی را در بر می گیرد.همچنین مدیریت تمركزی اساسی بر كارآیی دارد و فرصت های لازم برای كارها و پروژه های حرفه ای را در نظر می گیرد. مدیریت در مجموع شامل گرایش ها و رشته های مختلفی است. گروه تحقیقاتی پایان نامه ارشد با به کارگیری اساتید مجرب، متعهد و متخصص خدمات مشاوره و آموزش پایان نامه مديريت را با بالاترین کیفیت ارائه می دهد.

گرایش های مختلف رشته مديريت

رشته مديريت دارای گرایش های مختلفی می باشد که در ادامه به آنها اشاره می شود:

  • مدیریت بازرگانی (Business Management)
  • مدیریت دولتی (Government Management)
  • مدیریت صنعتی (Industrial Management)
  • مدیریت تکنولوژی (Technology Management)
  • مدبربت فناوری اطلاعات (Information Technology Management)پایان نام
  • مدیریت مالی (Financial Management)
  • کارآفرینی (Entrepreneurship Management)
  • مدیریت منابع انسانی (human resource Management)
  • مدیریت نشر (Publishing Management)
  • مديريت حمل و نقل دريايی بين قاره ای (Intercontinental Maritime Transportation Management)

این رشته حمل و نقل دریایی که هر ساله میلیاردها تن بار در سراسر جهان را حمل می کند، مورد مطالعه قرار می دهد. این یکی از بخش های بین المللی و مهم در اقتصاد جهانی است.

  • مالي (Finance)

در حالی که مدرک حسابداری به پوشش طیف متنوعی از کارکردهای تجاری در بسیاری از صنایع می پردازد، رشته مالی یک رویکرد ریزبینانه تری را دنبال می کند. به تصمیم گیرندگان در خارج از سازمان، مانند بانک ها، سازمان های دولتی، سهامداران و تامین کنندگان، خدمت می کند. کاربرد این رشته را می توان در تحلیلگران مالی، مدیران مالی، مشاوران مالی شخصی، افسران وام، اوراق بهادار، کالاها و نمایندگی های فروش خدمات مالی مشاهده نمود.

  • مديريت بازرگاني دريايي (Maritime Commercial Management)

این رشته تمرکز ویژه ای بر موضوعات مهم در زمینه صنعت دریایی دارد. موضوعاتی را که به طور کامل پوشش می دهد مربوط به تجارت دریایی می شود.

  • مديريت بحران (Crisis Management)

مدیریت بحران نوعی از مدیریت اضطراری است که به طور خاص بر پاسخگویی به بلایای انسانی یا طبیعی متمرکز شده است. کاربردهای این رشته را می توان در متخصص مدیریت اورژانسی، برنامه ریزان اورژانس صنعتی، متخصص مدیریت بحران، مذاکره کنندگان در گروگان گیری ها، مدیر سیاست ایمنی، متخصص ایمنی مواد خطرناک را نام برد.

  • مديريت سازمان هاي دولتي
  •  مديريت اماكن متبركه مذهبي

درس های مربوط به رشته مديريت

دروس مشترک در گرایش های مختلف مدیریت:

اصول حسابداری، ریاضیات و کاربرد آن در مدیریت، اقتصاد خرد، اقتصاد کلان، روش تحقیق در مدیریت، مبانی سازمان و مدیریت، تحقیق در عملیات، مدیریت رفتار سازمانی، مدیریت منابع انسانی، حقوق اساسی، مبانی مدیریت اسلامی، سیستم های اطلاعاتی در مدیریت.

نرم افزارهای رشته مديريت

SPSS ، Smart-PLS ،Amos و …

 

خدمات گروه تحقیقاتی پایان نامه ارشد

  • مشاوره و آموزش رایگان پایان نامه نویسی و پروپوزال نویسی
  • مشاوره و آموزش رایگان رساله نویسی و پروپوزال نویسی
  • کارگاه آموزشی پروپوزال نویسی
  • کارگاه آموزشی پایان نامه نویسی
  • کارگاه آموزشی رساله دکتری
  • مشاوره و آموزش رایگان مقاله نویسی
  • چاپ کتاب
  • ترجمه مقالات به انگلیسی
  • مشاوره و آموزش مقاله نویسی ISI، ISC، Scopus، علمی پژوهشی و علمی تخصصی
  • مشاوره و آموزش چاپ مقالات ISI، ISC، Scopus، علمی پژوهشی و علمی تخصصی
  • مشاوره و آموزش رایگان تحلیل های آماری و نرم افزارهای آماری
  • مشاوره و آموزش رایگان الگوریتم های بهینه سازی و کدنویسی

گروه تحقیقاتی پایان نامه ارشد با بیش از یک دهه تجربه و با هدف متحول سازی در زمینه مشاوره و آموزش با همکاری تیم گسترده با تجربه و توانمند دارای آمادگی می باشد. هدف اصلی گروه تحقیقاتی کمک در راستای مشاوره و آموزش شخصی سازی شده است. .موسسه پایان نامه ارشد با استادان مجرب و با تجربه با بهترین کیفیت و ارائه خدمات آماده انجام پایان نامه شما دانشجویان میباشد، شما میتوانید با شماره های زیر جهت انجام پایان نامه دکتری و ارشد و مشاوره تماس حاصل نمائید.

 

با تشکر از ایزی تز سامانه تخصصی پایان نامه دکتری

و مشاوره پایان نامه ارشد

09353132500
error: تلفن های تماس : 09353132500 و 09199631325 می باشد.