پایان نامه

 پایان نامه فلسفه انجام مقاطع ارشد و دکتری❤️0935/313/2500❤️

 پایان نامه فلسفه انجام مقاطع ارشد و دکتری❤️0935/313/2500❤️

 

 پایان نامه فلسفه انجام مقاطع ارشد و دکتری❤️0935/313/2500❤️

مطالعه فلسفه می تواند مهارت های حیاتی زندگی ارزشمندی را برای استفاده در زندگی حرفه ای و شخصی آموزش دهد. این مهارت های زندگی شامل ارتباط موثر، تفکر انتقادی و منطقی، و توانایی درک تمام زوایای یک استدلال و تفکیک آن برای رسیدن به یک مسئله است. در فلسفه درباره سوالات بزرگ است – ارزش زندگی، مبانی اخلاق، ماهیت دنیای اطراف ما. این مجموعه به مطالعه متفکران بزرگ، بررسی استدلال های آنها و بیان نظرات می پردازد – مباحث آن شامل اخلاق (طبیعت حق و غلط)، متافیزیک (رابطه بین ظاهر و واقعیت) و ذهن (تفکر و احساس) است. گروه تحقیقاتی پایان نامه ارشد با به کارگیری اساتید مجرب، متعهد و متخصص خدمات مشاوره و آموزش پایان نامه فلسفه را با بالاترین کیفیت ارائه می دهد.

 گرایش های رشته فلسفه

رشته فلسفه دارای گرایش های مختلفی می باشد که در ادامه به آنها اشاره می شود:

 فلسفه (Philosophy)

فلسفه به شما می آموزد که چگونه برای خودتان فکر کنید و چگونه به تجزیه و تحلیل و انتقال مفاهیم به شیوه ای روشنی و منطقی بپردازید. پیدا کردن این مهارت های چند منظوره می تواند شما را در زندگی هدایت کند. این رشته درباره سوالات بزرگ است – ارزش زندگی، مبانی اخلاق و ماهیت دنیای اطراف ما. از کاربردهای این رشته می توان به معلم، استادیار تحصیلات عالی، مشاغل آموزشی، نشر و روزنامه نگاری، کار در حوزه قانون، مشاغل بازرگانی، کار در فناوری اطلاعات و پژوهش هم در بخش های دولتی و هم خصوصی اشاره کرد.

خواندن مطلب
 پایان نامه اقتصاد انجام مقاطع ارشد و دکتری❤️0935/313/2500❤️

 منطق (Logic)

دانشجویان در این رشته به مطالعه فلسفه با تمرکز بر مفاهیم ریاضی، علم و محاسبات می پردازند. از آنجایی که منطق برای توسعه زمینه هایی مانند هوش مصنوعی و مدیریت اطلاعات بسیار مهم است، فارغ التحصیلان می توانند در طراحی سیستم های محاسباتی و اطلاعات کار کنند. از دیگر کابردهای آن می توان به کامپیوتر و اطلاعات و شبیه سازی بازی های کامپیوتری اشارده کرد

فلسفه دین (Philosophy of Religion)

این رشته به داشنجویات درک عمیق تری از دین و الهیات و سوالاتی که در این زمنیه مطرح می شود را ارائه می دهد. این رشته به مطالعه تاریخ و معنای متون مقدس می پردازد و در عین حال منعکس کننده مسائلی مانند آزادی، دانش، عدالت و ادعاهای دین است. در حقیقت این رشته، یک مطالعه علمی پایه ای در مفاهیم فلسفی و مطالعات مذهبی است. از کاربرهای این رشته می توان به تدریس، نویسندگی و روزنامه نگاری اشاره کرد.

اخلاق کاربردی (Applied Ethics)

این رشته به بررسی تعامل بین رفتارهای اخلاقی و انعکاس اخلاقی می پردازد.  مشکلات اخلاقی در همه حوزه های زندگی رخ می دهد: حرفه ای، شخصی و سیاسی و این رشته به مطالعه این مسائل می پردازد. از کاربردهای این رشته می توان به مدیران غیر انتفاعی، سیاستگذاران در مراقبت های بهداشتی، روحانیت و مدیران فن آوری ارتباطات و آموزش اخلاق را نام برد.

خواندن مطلب
 پایان نامه مهندسی برق انجام مقاطع ارشد و دکتری ❤️0935/313/2500❤️

فلسفه هنر (Philosophy of Art)

این رشته طیف وسیعی از بحث های فلسفی با آموزش دقیق در تاریخ هنر را در بر می گیرد. این یک حوزه میان رشته ای است که به شما امکان مطالعه ی فلسفه را با هر یک از رشته های هنری می دهد.

پایان نامه فلسفه – درس های مربوط به رشته فلسفه

دروس این رشته در طول تحصیل عبارتند از:

دروس اصلی و تخصصی:

منطق قدیم، منطق جدید، منتخب متون کلامی و فلسفی، تاریخ فلسفه اسلامی، علم کلام، فلسفه اسلامی، فلسفه اخلاق در تفکر غربی، اخلاق در تفکر اسلامی، عرفان نظری، تاریخ فلسفه یونان، تاریخ فلسفه قرون وسطی تا رنسانس، تاریخ فلسفه از “بیکن ” تا “هیوم”، تاریخ فلسفه از “کانت” تا نیمه دوم قرن نوزدهم، تاریخ فلسفه جدید و معاصر، فلسفه معاصر و مکاتب جدید در قرن بیستم، متون فلسفی به زبان خارجی، متون فلسفی به زبان عربی، متافیزیک در غرب، فلسفه علوم.

خواندن مطلب
انجام پایان نامه فلسفه علم | انجام پایان نامه ارشد و دکتری فلسفه علم

 

پایان نامه فلسفه – خدمات گروه تحقیقاتی

  • مشاوره و آموزش رایگان پایان نامه نویسی و پروپوزال نویسی
  • مشاوره و آموزش رایگان رساله نویسی و پروپوزال نویسی
  • کارگاه آموزشی پروپوزال نویسی
  • کارگاه آموزشی پایان نامه نویسی
  • کارگاه آموزشی رساله دکتری
  • مشاوره و آموزش رایگان مقاله نویسی
  • چاپ کتاب
  • ترجمه مقالات به انگلیسی
  • مشاوره و آموزش مقاله نویسی ISI، ISC، Scopus، علمی پژوهشی و علمی تخصصی
  • مشاوره و آموزش چاپ مقالات ISI، ISC، Scopus، علمی پژوهشی و علمی تخصصی
  • مشاوره و آموزش رایگان تحلیل های آماری و نرم افزارهای آماری
  • مشاوره و آموزش رایگان الگوریتم های بهینه سازی و کدنویسی

گروه تحقیقاتی پایان نامه ارشد با بیش از یک دهه تجربه و با هدف متحول سازی در زمینه مشاوره و آموزش با همکاری تیم گسترده با تجربه و توانمند دارای آمادگی می باشد. هدف اصلی گروه تحقیقاتی کمک در راستای مشاوره و آموزش شخصی سازی شده است. موسسه پایان نامه ارشد با استادان مجرب و با تجربه با بهترین کیفیت و ارائه خدمات آماده انجام پایان نامه شما دانشجویان میباشد، شما میتوانید با شماره های زیر جهت انجام پایان نامه دکتری و ارشد و مشاوره تماس حاصل نمائید.

 

با تشکر از ایزی تز سامانه تخصصی پایان نامه دکتری

و مشاوره پایان نامه ارشد

09353132500

نوشتن نظر

error: تلفن های تماس : 09353132500 و 09199631325 می باشد.