پایان نامه

 پایان نامه حسابداری مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری❤️0935/313/2500❤️

 پایان نامه حسابداری مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری❤️0935/313/2500❤️

 

 پایان نامه حسابداری مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری❤️0935/313/2500❤️

حسابداری یکی از جامع ترین مقاطع کسب و کار است. حسابداران می توانند برای کسب و کارها، افراد و حتی دولت کار کنند.  حقوق و دستمزد و مالیات، حسابرسی و گزارش دهی، متخصصان حسابداری، اطلاعات مالی پیچیده و مدیریت مالی را در بر می گیرد. این مجموعه شامل گرایش ها و رشته های مختلفی است. گروه تحقیقاتی پایان نامه ارشد با به کارگیری اساتید مجرب، متعهد و متخصص خدمات مشاوره و آموزش پایان نامه حسابداری، حسابرسی و حسابداری مدیریت را با بالاترین کیفیت ارائه می دهد.

 پایان نامه حسابداری (Accounting)

حسابداری شامل جمع آوری، سازماندهی و ارائه اطلاعات مالی برای تصمیم گیری موثر می باشد. این برنامه دانشجویان را برای حسابداری، امور مالی شرکت ها و سیاست های تجاری تربیت می کند. حسابداری نقش مهمی در عملکرد درست هر سازمان ایفا می کند. در واقع، توسعه هر کسب و کاری تنها زمانی امکان پذیر است که تمام معاملات کسب و کار را با روشی صحیح ثبت و تجزیه و تحلیل نماییم. در موارد زیر از حسابداری استفاده می شود: ۱٫ اجتناب از محدودیت حفظ قدرت؛ ۲٫ رعایت مقررات قانونی؛ ۳٫ تعیین سود و زیان کسب و کار؛ ۴٫ تعیین وضعیت مالی کسب و کار؛ ۵٫ ارزیابی مالیات؛ ۶٫ آگاهی از بدهکاران و بستانکاران؛ ۷٫ تعیین قیمت فروش کسب و کار؛ ۸٫ شواهد در دادگاه؛ ۹٫ کمک در تصمیم گیری های مدیریتی؛ ۱۰٫ توسعه ملت؛

خواندن مطلب
نوشتن پایان نامه دکترا و نوشتن پایان نامه کارشناسی با بهترین قیمت

حسابرسی (Auditing)

حسابرسان به طور کامل آموزش می بینند تا زمینه های مورد نیاز برای بهبود، خطرات بالقوه و حوادث رفتارهای غیر اخلاقی را در زمینه تخصصی خود مشخص کنند. در میان طیف وسیعی از مسائلی که حسابرس بررسی می کند، می توان به سیاست های منابع انسانی، روش های عملیاتی، سیاست های کیفیت و ایمنی و، البته، ممیزی حسابداری اشاره نمود.

حسابداری مديريت (Management Accounting)

فرآیند تهیه گزارش های مدیریتی و حساب هایی که اطلاعات مالی و آماری دقیق و به موقع را که مدیران برای تصمیم گیری های روزمره و کوتاه مدت درخواست می کنند، ارائه می دهد. حسابداری مدیریت، ترکیبی از حسابداری، امور  مالی و مدیریت با مهارت ها و تکنیک های کسب و کار است تا شما بتوانید، ارزش واقعی به هر سازمان ببخشید. حسابداران مدیریت، واجد کار در سراسر کسب و کار ها هستند، نه فقط در امور مالی، بلکه در مشاوره به مدیران برای پیامدهای مالی صمیمات بزرگ، استراتژی کسب و کار و نظارت بر ریسک.

خواندن مطلب
انجام کارهای پایان‌نامه ارشد و دکتری

موارد استفاده حسابرسی مدیریت شامل این موارد است: ۱٫نگهداری سوابق که خود شامل نگهداری سوابق معاملات تجاری، اندازه گیری نتایج تغییرات مالی، طراحی اثرات مالی معاملات آینده، تهیه گزارش های داخلی در فرمت کاربر پسند. ۲٫ برنامه ریزی و کنترل که خود شامل: جمع آوری نقدینگی، کنترل سهام، کنترل هزینه ها، هماهنگی و نظارت بر استراتژی / عملکرد، نظارت بر ناخالصی ها. ۳٫تصمیم گیری که خود شامل استفاده از اطلاعات هزینه برای قیمت گذاری، سرمایه گذاری و بازاریابی، ارزیابی سودآوری بازار و محصول، ارزیابی تأثیر مالی استراتژی ها و برنامه ها می شود.

درس های مربوط به رشته و پایان نامه حسابداری

دروس پایه رشته حسابداری:

روانشناسی عمومی، جامعه شناسی، اصول علم اقتصاد، ریاضیات کاربردی، آمار کاربردی، مبانی کاربرد کامپیوتر، پژوهش و عملیات، مدیریت تولید، حقوق بازرگانی، پول و ارز بانکداری، مبانی سازمان مدیریت، توسعه اقتصادی، مالیه عمومی، روش تحقیق.

دروس اصلی و تخصصی رشته حسابداری:

اصول حسابداری، حسابداری میانه، حسابداری پیشرفته، حسابداری صنعتی، حسابرسی، حسابداری مالیاتی، اصول و تنظیم و کنترل بودجه، مدیرت مالی، مباحث جاری حسابداری، متون حسابداری.

نرم افزارهای رشته حسابداری

مهمترین نرم افزارهای رشته حسابداری عبارتند از: نرم افزار spss،نرم افزارeviews، و…

 

خدمات گروه تحقیقاتی پایان نامه ارشد

  • مشاوره و آموزش رایگان پایان نامه نویسی و پروپوزال نویسی
  • مشاوره و آموزش رایگان رساله نویسی و پروپوزال نویسی
  • کارگاه آموزشی پروپوزال نویسی
  • کارگاه آموزشی پایان نامه نویسی
  • کارگاه آموزشی رساله دکتری
  • مشاوره و آموزش رایگان مقاله نویسی
  • چاپ کتاب
  • ترجمه مقالات به انگلیسی
  • مشاوره و آموزش مقاله نویسی ISI، ISC، Scopus، علمی پژوهشی و علمی تخصصی
  • مشاوره و آموزش چاپ مقالات ISI، ISC، Scopus، علمی پژوهشی و علمی تخصصی
  • مشاوره و آموزش رایگان تحلیل های آماری و نرم افزارهای آماری
  • مشاوره و آموزش رایگان الگوریتم های بهینه سازی و کدنویسی
خواندن مطلب
 پایان نامه علوم اجتماعی انجام مقاطع ارشد و دکتری ❤️0935/313/2500❤️

گروه تحقیقاتی پایان نامه ارشدبا بیش از یک دهه تجربه و با هدف متحول سازی در زمینه مشاوره و آموزش با همکاری تیم گسترده با تجربه و توانمند دارای آمادگی می باشد. هدف اصلی گروه تحقیقاتی کمک در راستای مشاوره و آموزش شخصی سازی شده است. موسسه پایان نامه ارشد با استادان مجرب و با تجربه با بهترین کیفیت و ارائه خدمات آماده انجام پایان نامه شما دانشجویان میباشد، شما میتوانید با شماره های زیر جهت انجام پایان نامه دکتری و ارشد و مشاوره تماس حاصل نمائید.

 

با تشکر از ایزی تز سامانه تخصصی پایان نامه دکتری

و مشاوره پایان نامه ارشد

09353132500

نوشتن نظر

error: تلفن های تماس : 09353132500 و 09199631325 می باشد.