پایان نامه

 پایان نامه جامعه شناسی انجام مقاطع ارشد و دکتری❤️0935/313/2500❤️

 پایان نامه جامعه شناسی انجام مقاطع ارشد و دکتری❤️0935/313/2500❤️

 

 پایان نامه جامعه شناسی انجام مقاطع ارشد و دکتری❤️0935/313/2500❤️

در بسیاری از رشته ها، ارتباطات به دلیل اهمیت علمی، اجتماعی و حرفه ای آن موضوع کلیدی برای نوآورانه ترین زمینه های پژوهشی و آموزشی است. بر این اساس، جامعه شناسی فرصتی برای تخصص در این حوزه تخصصی را ارائه می دهد. گروه تحقیقاتی پایان نامه ارشد با به کارگیری اساتید مجرب، متعهد و متخصص خدمات مشاوره و آموزش جامعه شناسی را با بالاترین کیفیت ارائه می دهد.

پایان نامه جامعه شناسی – گرایش های رشته جامعه شناسی

مجموعه جامعه شناسی دارای رشته های مختلفی می باشد که در ادامه به آنها اشاره می گردد:

مديريت رسانه (Media management)

این رشته به مطالعه شیوه های مدیریت تلویزیون و فیلم، انتشارات، روابط عمومی، ساختار صنعت موسیقی و رادیو و غیره می پردازد. کاربردهای این رشته را می توان در بازار یابی، تبلیغات، روابط عمومی، انتشارات و رسانه های جدید مشاهده نمود.

روزنامه نگاری (Journalism)

این رشته مهارت های لازم برای جمع آوری، نوشتن و ارائه اطلاعات در انواع مختلف رسانه ها – روزنامه ها و مجلات، تلویزیون، رادیو، آنلاین و رسانه های اجتماعی می پردازد. این رشته دانشجویان را با مهارت و بینش برای تحقیق و ارائه اطلاعات جاری به مخاطبان در رسانه های مختلف مجهز می سازد. آن ها یاد می گیرند تا از تکنیک های داستان سنتی برای ارتباط اخبار و اطلاعات از طریق چاپ، رادیو، تلویزیون، فیلم و رسانه های آنلاین استفاده کنند. از کاربردهای این رشته می توان به خبرنگاری، دستیار سردبیر، روزنامه نگار مجله، روزنامه نگار، ویرایستار، انتشار اشاره کرد.

خواندن مطلب
 پایان نامه علوم اجتماعی انجام مقاطع ارشد و دکتری ❤️0935/313/2500❤️

تبليغ و ارتباطات فرهنگی (Advertising and cultural relations)

ارتباطات (Communications)

این رشته به موضوعات مرتبط با علوم ارتباطی می پردازد که شامل تاثیر رسانه های جمعی بر فرهنگ نیز می شود. این علم بر رفتار انسانی تمرکز می کند. از کاربردهای این رشته می توان به روزنامه نگاری، تحقیقات بازار، آموزش، منابع انسانی، تبلیغات و بسیاری از زمینه های دیگر اشاره کرد.

حج و زيارت (Hajj and pilgrimage)

مطالعات فرهنگي و رسانه (Cultural and media studies)

این رشته به مطالعه ارتباطات و رسانه های متقابل فرهنگی می پردازد و آموزش نظری، تحقیق و عملی در زمینه های ارتباطات بین المللی و بین فرهنگی و رسانه ها را ارائه می دهد. این تئوری و عمل روزنامه نگاری، روابط عمومی و تحلیل های نظری رسانه ها را با ترکیب می کند.

پایان نامه جامعه شناسی – درس های مربوط به رشته جامعه شناسی

درس های این رشته در طول تحصیل شامل موارد زیر می باشد:

دروس تخصصی علوم ارتباطات اجتماعی:

مبانی جامعه شناسی، مبانی جمعیت شناسی، مبانی روانشناسی، مبانی فلسفه، تاریخ و تفکر اجتماعی در اسلام، مبانی تاریخ اجتماعی ایران، آمار مقدماتی، آمار در علوم اجتماعی، زبان تخصصی، اصول علم اقتصاد، روانشناسی اجتماعی، اصول علم سیاست، کلیات حقوق، حقوق اساسی، روش تحقیق نظری، روش تحقیق عملی، نظریه های جامعه شناسی، اصول سازمان و مدیریت، سمینار مسائل سیاسی و استراتژی معاصر، اندیشه های سیاسی در قرن بیستم، مبانی ارتباطات جمعی، ارتباطات بین المللی، ارتباطات سیاسی،ارتباطات انسانی، روش هایی بررسی و تحلیل پیام های ارتباطی، ارتباطات تصویری، نظریه های ارتباطات اجتماعی، گرافیک و صفحه آرایی در مطبوعات، فتوژورنالیسم، تکنولوژی چاپ و نشر، تجزیه و تحلیل برنامه های رادیو و تلوزیون، افکار عمومی و وسایل ارتباط جمعی، ارتباطات در جهان سوم، حقوق ارتباط جمعی، شیوه نگارش فارسی در مطبوعات.

خواندن مطلب
انجام پایان‌ نامه ارومیه | مشاوره انجام پایان‌ نامه ارشد و دکتری در ارومیه

دروس تخصصی رشته روزنامه نگاری:

اصول روزنامه نگاری، روزنامه نگاری عملی، ویراستاری و مدیریت اخبار، روزنامه نگاری تخصصی، تاریخ روزنامه نگاری، نقد، تفسیر ومقاله در مطبوعات.

دروس تخصصی رشته روابط عمومی:

اصول و روابط عمومی، مدیریت و روابط عمومی، روابط عمومی عملی، تکنیک های روابط عمومی، اقنناع و تبلیغ، ارتباط با مطبوعات، ارتباطات شفاهی.

 

پایان نامه جامعه شناسی – نرم افزارهای رشته جامعه شناسی

یکی از نرم افزارهای مهم این رشته spss می باشد.

خدمات گروه تحقیقاتی برای پایان نامه جامعه شناسی

 

  • مشاوره و آموزش رایگان پایان نامه نویسی و پروپوزال نویسی
  • مشاوره و آموزش رایگان رساله نویسی و پروپوزال نویسی
  • کارگاه آموزشی پروپوزال نویسی
  • کارگاه آموزشی پایان نامه نویسی
  • کارگاه آموزشی رساله دکتری
  • مشاوره و آموزش رایگان مقاله نویسی
  • چاپ کتاب
  • ترجمه مقالات به انگلیسی
  • مشاوره و آموزش مقاله نویسی ISI، ISC، Scopus، علمی پژوهشی و علمی تخصصی
  • مشاوره و آموزش چاپ مقالات ISI، ISC، Scopus، علمی پژوهشی و علمی تخصصی
  • مشاوره و آموزش رایگان تحلیل های آماری و نرم افزارهای آماری
  • مشاوره و آموزش رایگان الگوریتم های بهینه سازی و کدنویسی
خواندن مطلب
 پایان نامه معماری انجام مقاطع ارشد و دکتری ❤️0935/313/2500❤️

گروه تحقیقاتی پایان نامه ارشد با بیش از یک دهه تجربه و با هدف متحول سازی در زمینه مشاوره و آموزش با همکاری تیم گسترده با تجربه و توانمند دارای آمادگی می باشد. هدف اصلی گروه تحقیقاتی کمک در راستای مشاوره و آموزش شخصی سازی شده است.موسسه پایان نامه ارشد با استادان مجرب و با تجربه با بهترین کیفیت و ارائه خدمات آماده انجام پایان نامه شما دانشجویان میباشد، شما میتوانید با شماره های زیر جهت انجام پایان نامه دکتری و ارشد و مشاوره تماس حاصل نمائید.

 

با تشکر از ایزی تز سامانه تخصصی پایان نامه دکتری

و مشاوره پایان نامه ارشد

09353132500

نوشتن نظر

error: تلفن های تماس : 09353132500 و 09199631325 می باشد.